"I like my cider like my women, strong and bitter"Mullakin yksi tsihi, tosin vielä jääkaapissa
Somersby päärynäsiideri, liian makeaa nykyään mun suuhun mutta kaippa se kylmänä menee
:O siis niinku rukoilijasirkka että kertapano ja lopuksi niskat poikki ja pannulle :Ooli eksyksissä tai ei mut jos tinkun pesäkoloon eksyy niin henki pois surutta:kieh:
Kyllä tämä krutin oli paljon parempi =)
oletko kaljuksi vetänyt! :O!Puolikas tuli tänään silittelemään mun kaljua ja sanoi että "onpa sulla äiti kaunis tukka" :heart:
päädyitkö johonki lopputulokseen?minä nyt jäin miettimään merkitystä tämän takana
:O siis niinku rukoilijasirkka että kertapano ja lopuksi niskat poikki ja pannulle :O
Puoli päätä vainoletko kaljuksi vetänyt! :O!
Täs on mentaliteetti jost mie tykkään:O siis niinku rukoilijasirkka että kertapano ja lopuksi niskat poikki ja pannulle :O
en voi tykätä..Täs on mentaliteetti jost mie tykkään
Eipäs,en voi tykätä..
kauheita ootte!
Miks yleistät :O Mie olen ollu ihan hiljaa.en voi tykätä..
kauheita ootte!
Anteeksi.Miks yleistät :O Mie olen ollu ihan hiljaa.
Housuun pissiminen ei sentään vahingoita ketään.ihan hirveitä naisia täällä, yks kuseksii housuihin, toinen tykkää miehistä kuolleina ja kolmas .... noh kolmas syöttää muille niitä tappoajatuksia
Phöh, ihania me ollaan,ihan hirveitä naisia täällä, yks kuseksii housuihin, toinen tykkää miehistä kuolleina ja kolmas .... noh kolmas syöttää muille niitä tappoajatuksia
Wiuh, onneksi ei minusta mitään tuossa :kiss:ihan hirveitä naisia täällä, yks kuseksii housuihin, toinen tykkää miehistä kuolleina ja kolmas .... noh kolmas syöttää muille niitä tappoajatuksia
Onneks mä oon ihan viaton :saint:ihan hirveitä naisia täällä, yks kuseksii housuihin, toinen tykkää miehistä kuolleina ja kolmas .... noh kolmas syöttää muille niitä tappoajatuksia
?Ja sitäpaitsi aika ilkeetä arvostella, kun ite vielä tykkäsit siitä pissimiskohdasta :stick: