kahvikirahvi
No mutta eihän ne tee mitään :O vaikka onki rumia.Juu,suojele vaan ja myös muilta ötököiltä ja hämiksiltä kans,mäkään en voi sietää niitä.Yih:x menee ihan kylmät väreet kun ajattelenkin.
No mutta eihän ne tee mitään :O vaikka onki rumia.Juu,suojele vaan ja myös muilta ötököiltä ja hämiksiltä kans,mäkään en voi sietää niitä.Yih:x menee ihan kylmät väreet kun ajattelenkin.
Mut hämppiksii ei saa tappaa! Ne on hyödyllisiä. Heitä ne ulos :attn:Mie voin suojella tinkua amppareilta. Lupasin tsadilaisellekin että otan kärpäslätkän matkaan ko nähään, se pelkää kaikkai ötököitä. Erityisesti hämyheikkejä. Söpöä, ensimmäinen tapaamani ötököitä pelkäävä mies :heart:
En mie niitä tapakaan, vaan kissat. Mua ne ei häiritte, saavat olla rauhassa elleivät tuu iholle. Sitten annan kyytiä ja taputan hellästi pyllylle.Mut hämppiksii ei saa tappaa! Ne on hyödyllisiä. Heitä ne ulos :attn:
Oho, mie olen aina kuvitellu että noi on yks ja sama käyttis ja toiset sanoo sen ällällä j atoiset ilman :snotty:AK, kumman käyttiksen sä sit latasit koneelle, Lubuntun vai Ubuntun?
Lubuntu on kehitysmaaversio (anteeksi termi). Ubuntu on, no parempi?Oho, mie olen aina kuvitellu että noi on yks ja sama käyttis ja toiset sanoo sen ällällä j atoiset ilman :snotty:
Olen usein juovuksissa, mutta harvoin niin juovuksissa, että miehiä pussaisin.Missäs mun pusut on? minähän siitä lubuntusta vinkkasin?
Menin linkkivinkkisi perässä upuntusivuille, niin siellä oli "valitse sopiva". Tähän yksgigamuistiseen miniläppäriin sopivimmalta vaikutti toi lubuntun kevytleviteversio.AK, kumman käyttiksen sä sit latasit koneelle, Lubuntun vai Ubuntun?
mulla on lapsuudesta jäänyt hämiskammo joten henki lähtee niiltäkin.No mutta eihän ne tee mitään :O vaikka onki rumia.
se on teoriassa ihan helppoo:wave: Taas tuli käytyä istuksimassa ja kats..eiku kuuntelemassa opea...:snotty: miten autolla pitäis teoriassa ajella..
no ei se oikein hankalaa ole käytännössäkäänse on teoriassa ihan helppoo
Niinpä...ja sitten kun siinä on oikeesti kymmenen asiaa mitä pitäs muistaa ja se auto vielä liikkuu koko ajan :kieh: nimim.aamulla taas ajolle..se on teoriassa ihan helppoo
ei oo kaupungissakaan kun on ollu kortti 25 vuotta mutta varmaan jos on muutaman kerran ajanu autokoulun autolla se saattaa olla vielä hiukka hankalaano ei se oikein hankalaa ole käytännössäkään
varsinkaan maalla
No kepuka on näkeny sut jo alasti, niin ei kai sitä tässä vaiheessa enää pieniä pusuja tarvii jännittä.Olen usein juovuksissa, mutta harvoin niin juovuksissa, että miehiä pussaisin.
Mutta kiitos sinullekin.
Kyllä mieski voi antaa miehelle pusun poskelle.No kepuka on näkeny sut jo alasti, niin ei kai sitä tässä vaiheessa enää pieniä pusuja tarvii jännittä.
eikö ne vennäänmaalla imuttele poikaporukassa ihan jatkuvalla syötöllä?Kyllä mieski voi antaa miehelle pusun poskelle.
Kyllä kait, en tiedä.eikö ne vennäänmaalla imuttele poikaporukassa ihan jatkuvalla syötöllä?