ikis
Ukkonen tuli tänne.Ukkonen tuli ja meni. Hieno oli, ja ihanan raikas ilma tuli!
Ukkonen tuli tänne.Ukkonen tuli ja meni. Hieno oli, ja ihanan raikas ilma tuli!
kuulostaa hyvältäTeinpä hyvää ruokaa. Bataattimuusia, paistettua soijarouhetta, sipulia ja kesäkurpitsaa. Sit keittelin kananmunia kaveriksi, nam. Taas väsyttää kun on niin kupuravittu.
voi vide, sää asut jossaki vanthaallaMelkein ehdin. Sade alko vasta Töölönlahdella ja siitä on näppäset 19km kotiin
Oonhan mä jo julkisesti tunnustanu että kehäkolmosen tuntumassa.voi vide, sää asut jossaki vanthaalla
luulin että tsadissa
asut kummiski mun mummelin naapurissaOonhan mä jo julkisesti tunnustanu että kehäkolmosen tuntumassa.
Tsadiahan riittää sekä itään että länteen päin kymmeniä kilsoja
Aika suurella todennäköisyydellä kyllä.asut kummiski mun mummelin naapurissa
Setämiehen opastus vaatii useammankin tsihin?Ehtoota.
Hopeanamuselle :kiss: ja :hug: ja iso kiitos.
Laitoin tämän setämiehelle aikomani nettiläppärin viime yönä nukkumaan ja ihmettelin, et mahtaako aamulla herätä henkiin. Mut alkuhankaluuksien jälkeen tää lubuntu käynnisti ittensä vikkelään ja toimii kuin ajatus. Sinänsä kummallista, et puppy ja mintti ei suostuneet ongelmitta toimimaan???
Mut tää lubu asentui koneelle oikein nätisti ja asennus pyyhki koneesta kaikki vanhat roskat ja käyttikset pois, eli ihan niinko piti. Kestääkö hopeanamun poski vielä yhden pusun? :kiss: Setämieheltä.
Ny tsih. Ja loppuehtoo meneepi tutustuttaessa setämies nettipäätteesensä.
Henki pois vaan heti! ja kun ei mulla ole sitä urheeta ritariakaan joka ne elävänä ohjais ulos niin jos tänne eksyy niin henki pois vaan.ei armoa!Mää ohjaisin ampparit ikkunasta pihalle, ei riitä sydäntä tappaan niitä :'(. Nehän on ihanan söpöjä raitapeppuja :heart:.
Sillon ainakin kun eivät tuu naamalle lenteleen
Mää ohjaisin ampparit ikkunasta pihalle, ei riitä sydäntä tappaan niitä :'(. Nehän on ihanan söpöjä raitapeppuja :heart:.
Sillon ainakin kun eivät tuu naamalle lenteleen
mitähän sä taas ajattelet siellä :xmas:
se on niiiiin in laav ku tommosia päästää suustaan tuon asian yhteydessäMie voin suojella tinkua amppareilta. Lupasin tsadilaisellekin että otan kärpäslätkän matkaan ko nähään, se pelkää kaikkai ötököitä. Erityisesti hämyheikkejä. Söpöä, ensimmäinen tapaamani ötököitä pelkäävä mies :heart:
Missäs mun pusut on? minähän siitä lubuntusta vinkkasin?Ehtoota.
Hopeanamuselle :kiss: ja :hug: ja iso kiitos.
Laitoin tämän setämiehelle aikomani nettiläppärin viime yönä nukkumaan ja ihmettelin, et mahtaako aamulla herätä henkiin. Mut alkuhankaluuksien jälkeen tää lubuntu käynnisti ittensä vikkelään ja toimii kuin ajatus. Sinänsä kummallista, et puppy ja mintti ei suostuneet ongelmitta toimimaan???
Mut tää lubu asentui koneelle oikein nätisti ja asennus pyyhki koneesta kaikki vanhat roskat ja käyttikset pois, eli ihan niinko piti. Kestääkö hopeanamun poski vielä yhden pusun? :kiss: Setämieheltä.
Ny tsih. Ja loppuehtoo meneepi tutustuttaessa setämies nettipäätteesensä.
Juu,suojele vaan ja myös muilta ötököiltä ja hämiksiltä kans,mäkään en voi sietää niitä.Yih:x menee ihan kylmät väreet kun ajattelenkin.Mie voin suojella tinkua amppareilta. Lupasin tsadilaisellekin että otan kärpäslätkän matkaan ko nähään, se pelkää kaikkai ötököitä. Erityisesti hämyheikkejä. Söpöä, ensimmäinen tapaamani ötököitä pelkäävä mies :heart:
Ei niitä löövejä ja laaveja joka paikkaan tartte tunkea, mutta onhan se nyt aika ihkuse on niiiiin in laav ku tommosia päästää suustaan tuon asian yhteydessä