The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Teinpä hyvää ruokaa. Bataattimuusia, paistettua soijarouhetta, sipulia ja kesäkurpitsaa. Sit keittelin kananmunia kaveriksi, nam. Taas väsyttää kun on niin kupuravittu.
 
Ehtoota.

Hopeanamuselle :kiss: ja :hug: ja iso kiitos.

Laitoin tämän setämiehelle aikomani nettiläppärin viime yönä nukkumaan ja ihmettelin, et mahtaako aamulla herätä henkiin. Mut alkuhankaluuksien jälkeen tää lubuntu käynnisti ittensä vikkelään ja toimii kuin ajatus. Sinänsä kummallista, et puppy ja mintti ei suostuneet ongelmitta toimimaan???

Mut tää lubu asentui koneelle oikein nätisti ja asennus pyyhki koneesta kaikki vanhat roskat ja käyttikset pois, eli ihan niinko piti. Kestääkö hopeanamun poski vielä yhden pusun? :kiss: Setämieheltä.

Ny tsih. Ja loppuehtoo meneepi tutustuttaessa setämies nettipäätteesensä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:wave:

En sitten avaa enää partsin ovea ,taas ampiaisia sisällä tai sitten se yks ja sama lenteli eestaas ja lopus sai taas myrkystä ja kengästä.Eli täällä kärtsää taas:| Pidin kyllä ovea auki ja olin ite partsilla ja vahdin ettei tuu amppareita mut silti täällä on vielä vähän käryä.Ei voi mitään. vettäkin tuli hetken aikaa kaatamalla mutta ei se montaa minuuttia kestänyt,en tiedä onko täällä aamulla satanut.Kotimatkalla "naapurissa" sato niin ettei eteeneikä taakse juuri nähnyt,autoja tien vierusta pullollaan pitkän matkaa kun olivat parkeissa sen aikaa kun sade helpotti mutta minä en pysähtynyt,ajelin rauhassa.Mun edessä ja takana oli pari autoa myös ja sellasta 50km/h ajettiin.

Ja sit oon ettinyt puhelinta,jotain ihan tavallista vanhanaikasta mutta ei löydy mitään mikä miellytäis silmää tai yleensäkään. Kuitenkin kamerakin pitäs olla edes hippusen parempi.

Ja voi jessus..nyt jyrähti ihan päällä oikeen kunnolla! eikä ole edes mitenkään pimeetä. En tykkää!
 
Viimeksi muokattu:
Ehtoota.

Hopeanamuselle :kiss: ja :hug: ja iso kiitos.

Laitoin tämän setämiehelle aikomani nettiläppärin viime yönä nukkumaan ja ihmettelin, et mahtaako aamulla herätä henkiin. Mut alkuhankaluuksien jälkeen tää lubuntu käynnisti ittensä vikkelään ja toimii kuin ajatus. Sinänsä kummallista, et puppy ja mintti ei suostuneet ongelmitta toimimaan???

Mut tää lubu asentui koneelle oikein nätisti ja asennus pyyhki koneesta kaikki vanhat roskat ja käyttikset pois, eli ihan niinko piti. Kestääkö hopeanamun poski vielä yhden pusun? :kiss: Setämieheltä.

Ny tsih. Ja loppuehtoo meneepi tutustuttaessa setämies nettipäätteesensä.
Setämiehen opastus vaatii useammankin tsihin?
 
kahvikirahvi
Mie voin suojella tinkua amppareilta. Lupasin tsadilaisellekin että otan kärpäslätkän matkaan ko nähään, se pelkää kaikkai ötököitä. Erityisesti hämyheikkejä. Söpöä, ensimmäinen tapaamani ötököitä pelkäävä mies :LOL: :heart:
 
Ehtoota.

Hopeanamuselle :kiss: ja :hug: ja iso kiitos.

Laitoin tämän setämiehelle aikomani nettiläppärin viime yönä nukkumaan ja ihmettelin, et mahtaako aamulla herätä henkiin. Mut alkuhankaluuksien jälkeen tää lubuntu käynnisti ittensä vikkelään ja toimii kuin ajatus. Sinänsä kummallista, et puppy ja mintti ei suostuneet ongelmitta toimimaan???

Mut tää lubu asentui koneelle oikein nätisti ja asennus pyyhki koneesta kaikki vanhat roskat ja käyttikset pois, eli ihan niinko piti. Kestääkö hopeanamun poski vielä yhden pusun? :kiss: Setämieheltä.

Ny tsih. Ja loppuehtoo meneepi tutustuttaessa setämies nettipäätteesensä.
Missäs mun pusut on? minähän siitä lubuntusta vinkkasin? :LOL:
 
Mie voin suojella tinkua amppareilta. Lupasin tsadilaisellekin että otan kärpäslätkän matkaan ko nähään, se pelkää kaikkai ötököitä. Erityisesti hämyheikkejä. Söpöä, ensimmäinen tapaamani ötököitä pelkäävä mies :LOL: :heart:
Juu,suojele vaan ja myös muilta ötököiltä ja hämiksiltä kans,mäkään en voi sietää niitä.Yih:x menee ihan kylmät väreet kun ajattelenkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä