The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi mitäköhä mä paan päälleni koululle, on niin jumalattoman kuuma! Ku en ihan ilkeis mennä minishortseillakaan :confused:

Olis mulla tuossa kyllä semmottinen yks farkkuhamonenkin, mutta mä en tiedä vielä tykkäänkö siitä, kun siinä on korkee vyötärönauha. Ja olis mulla semmottinen mekkokin, mutta en tiedä sit olisko se liian lyhyt.. näillä helteillä, kun ei tee mieli pukea mitään leggareitakaan alle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30159323:
Kiitti, kiitti kaikille :)

Helvetin ukkonen ku nyt tuli, mulla on tiskari päällä ja toi jytää tos melkein päällä toi ukkonen. Toivottavast mein kone ei nyt sitte räjähdä. :S
voihan sen ohjelman keskeyttää ja ottaa tiskarin roikan irti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30159347:
Voi mitäköhä mä paan päälleni koululle, on niin jumalattoman kuuma! Ku en ihan ilkeis mennä minishortseillakaan :confused:

Olis mulla tuossa kyllä semmottinen yks farkkuhamonenkin, mutta mä en tiedä vielä tykkäänkö siitä, kun siinä on korkee vyötärönauha. Ja olis mulla semmottinen mekkokin, mutta en tiedä sit olisko se liian lyhyt.. näillä helteillä, kun ei tee mieli pukea mitään leggareitakaan alle..
ehottomasti päälle se lyhyt mekko ja kuva tänne
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
IhQ
Miehel on viikonloppuna "poikien ilta", saunomista ja ryyppyä. Kyseli että millos sie otat ja lähet vähän tuulettuu..mainitsin että onhan tääl puhuttu pussikaljareissusta Helsingissä (?) ja tuo sanoi että nonni, sinne vaan :LOL:
Ei vaan, on vähän turhan pitkä matka pussikaljalle...sitten joskus jos jonnekin tännepäin olisitte matkalla niin ehkä saattaisin harkita seuraanne liittymistä.:snotty:
Tosin täälläpäin ei oo mitään nähtävyyksiä tms. mitä olis kiva kenenkään tulla kattomaan :ashamed:
 
Njääh! Onneks on vielä jokunen tunti ennenkuin pitää lähtee.. kerkee sovittamaan ja miettimään. ( ja mä en tykkää yhtään tuosta hommasta )

Pitäis sitä paitsi päästä ostoksille, täytyis saada uusia vaatteita ehkä sit ei ois näin vaikeeta ollenkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä