Ihan yksikin riittäää :xmas:Panen suuhun useamman munan.
Kuulostaa paljon kivemmalle ku kahjotHuomenta mussukat.
huijasit niiden mahboosien kanssa, olen pettynyt. (Muistin jälkikäteen).En herää. En halua. Hankalaa tänään. Ööööörgh. Kahviaaaaaaa.
Ei kukaan ilmoittanut haluavansa nähdä mahboobia niin se jäi sit. Mut voin laittaa yyveeboksiin jos haluat, sitteko evaan läppärin.huijasit niiden mahboosien kanssa, olen pettynyt. (Muistin jälkikäteen).
:O !!!Ei kukaan ilmoittanut haluavansa nähdä mahboobia niin se jäi sit. Mut voin laittaa yyveeboksiin jos haluat, sitteko evaan läppärin.
Mä varmaan veisin.Mitähän teen puolikkaan tarhapaikan kanssa ko en oo saanu töitä. Voisinkohan olma paha mutsi ja viedä sen virikehoitoon parina päivänä viikossa?
mukavahan se on pojallekki että saa leikkiä kavereiden kanssa ja pääset itekki hoitamaan asioita tarhapäivinäMitähän teen puolikkaan tarhapaikan kanssa ko en oo saanu töitä. Voisinkohan olma paha mutsi ja viedä sen virikehoitoon parina päivänä viikossa?
No ei mulla kyllä nyt oikein oo mitään tähdellisiä hoidettavia.. mut lapsi kyllä tykkäis.mukavahan se on pojallekki että saa leikkiä kavereiden kanssa ja pääset itekki hoitamaan asioita tarhapäivinä
mulle tulis ekana mieleen 2*6h mutta riippunee siitäkin minkälaisia maksuluokkia kaupungin säännöt tunteeNo ei mulla kyllä nyt oikein oo mitään tähdellisiä hoidettavia.. mut lapsi kyllä tykkäis.
Muy jos sit veisinkin niin oliskohan kolme kuuden tunnin päivää viikossa hyvä?
No mä soitan ja kysyn..mulle tulis ekana mieleen 2*6h mutta riippunee siitäkin minkälaisia maksuluokkia kaupungin säännöt tuntee
Voi olla puolikkaalle parempi käydä pari päivää viikossa touhuilemassa muiden kanssa, ettei sit muuton jälkeen iske täydellinen shokki joutua kotihoidosta vieraaseen paikkaan päiväkotiinNo mä soitan ja kysyn..
Tulee kyllä aika huono omatunto kun suunnittelee virikehoitoa :/
Ei tarvitse tulla. :hug:No mä soitan ja kysyn..
Tulee kyllä aika huono omatunto kun suunnittelee virikehoitoa :/