Miten olette valmistautuneet kolmanteen maailmansotaan?

• Viestiketjun aloittaja Minua pelottaa.
  • Ensimmäinen viesti
Minua pelottaa.
Se kolmas maailmansotahan alkaa millä hetkellä tahansa. Ei minua omasta puolestani pelota, mutta se huolettaa, että miten nuo rakkaat lapsiraukkani pärjäävät ihan yksin kylmässä maailmassa, kun minä (heidän ainoa huoltajansa) joudun sinne sotaan. T: Yksinhuoltajaisä.

suomen tilanne
Olen katsellut muuttopaikkoja EU:n ulkopuolelta, joko EU:n sisällissotaan ajautumista ajatellen, tai sitten olosuhteessa kun jenkit saa tavoitteensa läpi ja EU:sta tulee uusi riistettävä "siirtomaa-alue", kuten Afrikka on (eli jos vapaakauppasopimus tullaan hyväksymään). Pitää vaan osata lähteä ajoissa ja koittaa saada pysyvä oleskelulupa jonnekin tai kansalaisuus. :/ Venäjälle lähden jos EU:n tila kovin vielä huononee kansalaisia ajatellen. Pääomakeinottelijat, pankkiirit ja suuren rahan keinottelijathan täällä EU:ssa voi lokoisasti meikäläisten kustannuksella.

Ei hyvä juttu
Olen katsellut muuttopaikkoja EU:n ulkopuolelta, joko EU:n sisällissotaan ajautumista ajatellen, tai sitten olosuhteessa kun jenkit saa tavoitteensa läpi ja EU:sta tulee uusi riistettävä "siirtomaa-alue", kuten Afrikka on (eli jos vapaakauppasopimus tullaan hyväksymään). Pitää vaan osata lähteä ajoissa ja koittaa saada pysyvä oleskelulupa jonnekin tai kansalaisuus. :/ Venäjälle lähden jos EU:n tila kovin vielä huononee kansalaisia ajatellen. Pääomakeinottelijat, pankkiirit ja suuren rahan keinottelijathan täällä EU:ssa voi lokoisasti meikäläisten kustannuksella.
Aiot siis lähteä mamuksi :O

suomen tilanne
Alkuperäinen kirjoittaja Ei hyvä juttu;30157529:
Aiot siis lähteä mamuksi :O
Pakolaiseksi varmaan :( Ja siis Venäjälle siksi että sinne on helppo päästä suomalaisena , jos sitten on mahiksia niin Kuuba, Islanti yms. Mutta noihin on pirun vaikee saada kansalaisuutta...

Ei hyvä juttu
[QUOTE="Ihmettelen";30157536]miks täällä moni oli jo paniikissa alkuvuodesta ja nyt tullut hysteria uudelleen esiin o_O[/QUOTE]

Siksi, että eräillä on yksinkertaisesti tekemisen puutetta. Taas kerran :)

suomen tilanne
Alkuperäinen kirjoittaja törni;30157528:
Olen kouluttanut Suomeen sotilaita tämän varalta jo melkein 20 vuotta. Mitens ite?
Suomen sotilaat hyppää pian kun Nato käskee. Niitä käskyttää sotarikollinen briteistä, joka valehteli mm. Irain joukkotuhoaseista ja määräsi hyökkäyksiä Yk:n suositusten vastaisesti. Suomen poijjat lähtee itsemurhareissulle sotimaan NATOn riveissä jonnekin siperiaa öljyn tai muun bisneksen takia. Että sepä siitä. NATOssa soditaan kun bisnekset vaatii, kansoista ja niiden turvasta ei välitetä paskaakaan jos ei ole hyötyä näköpiirissä...

Suomen tilanne
[QUOTE="Milli";30157577]^ Niinpä, siksi ehdoton EI natolle niin meidän miehet pysyy kotona.[/QUOTE]

olen samaa mieltä, mutta kokkarit saa aina tahtonsa läpi, niillä on liian suuret rahoittajat. Kohta on telkkari täys NATOn ylistämistä ja seuraavissa valeissa on taas kansa aivopesty. Myyhän Suomi aseita Israeliin, vaikka Suomen piti olla ja pysyä puolueettomana maana. Niin vaan käydään nyt asekauppaa, ja vielä pahisten puolelle :( Mä niin kaipaan SKDL:ää... *huoh*

Yhteistyössä