Nyt naiset menkää itteenne

vieras...
Suomalaisen naisen mielestä baariin ei koskaan mennä hakemaan seuraa. Ei ei ei... Sinne mennään kuulopuheiden mukaan tanssimaan ja pitämään hauskaa tyttöporukalla. Suomi se on jännä poikkeus tässä asiassa maailmalla. Muualla se nimittäin on ihan tunnustettu fakta, että baarista haetaan seuraa.

Ja jokaisen miehen/naisen ei tarvitse kolahtaa, ei tietenkään. Kohtelias on silti syytä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30150958:
tietääkseni saa mennä yksinkin jos haluaa. vaikkei mitään etikkään.
No niinpä! Oon mäki yksin menny baariin enkä mä mitää seuraa oo kattellu vaan ihan vain oo menny iltaa viettämään ja täällä pienellä paikkakunnalla on aina joku tuttu yhtä aikaa baaris ettei tarvitte yksin istua.

"arska"
Kavereiden vuoksihan se ruho sidotaan sellaisilla vaatteilla että rinnat ja perse ovat antavasti esillä. Suun seutu puolestaan maalataan houkuttelevaksi itseä varten. Sidukkaa jee! Kavereiden kanssa vain!

Vierasmiess
[QUOTE="arska";30151076]Kavereiden vuoksihan se ruho sidotaan sellaisilla vaatteilla että rinnat ja perse ovat antavasti esillä. Suun seutu puolestaan maalataan houkuttelevaksi itseä varten. Sidukkaa jee! Kavereiden kanssa vain![/QUOTE]

Puhumattakaan siitä miten pilde ajellaan porsliiniksi "ihan vaan varmuudeksi ja omaksi iloksi" baari-iltaa edeltävässä suihkussa. :LOL:
Pari kortsua laukkuun vielä jos kaverit sattuu tarvitsemaan

Peyote
Jos joku meneekin baariin etsimään seuraa, niin miksi pitäisi kelpuuttaa kaikki tarjolle tulevat ukot? Jos jöku ällö äijä liimaantuu väkisin seuraan, on vaan ihan oikein käskee sen suksia kuuseen. Ei oikeestaan oo naisten ongelma, jos joku mies on epähaluttava.

no jaa
Puhumattakaan siitä miten pilde ajellaan porsliiniksi "ihan vaan varmuudeksi ja omaksi iloksi" baari-iltaa edeltävässä suihkussa. :LOL:
Tietty jos se Maailman Upein Mies sattuu vastaan, niin sinkkuilusuunnitelmat voi muuttua saman tien. Mutta ehkä se jokaerkki ei sit siihen riitä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Hyvä tavaton
Kommenteissa: "Olin Corona-baarissa Hgissä ja siellä oli neljä amerikkalaista kivaa tyttöä ja heidän luokse mentyäni, heti kyselivät kuka olen ja mitä teen. Kun kaveri meni suomalaisen naisen luokse ja kyseli voiko tämän kättä suudella, vastaan tuli huutoa, että painu muualle lääppimään. Surkea esitys."

Voi helvetti.. ihan sanattomaksi vetää. Siis pitäisikö naisten, tai yleensä kenenkään, antaa siis jonkun tuntemattoman äijän "suudella kättään" (tarkoittaa yleensä sitä, että kättä suunnilleen nuollaan, oikeassa käsisuudelmassahan huulet eivät edes koske kättä), ja on todella törkeää kieltäytyä moisesta?! Ei hitto oikeesti, mikä hirveä naisvihaaja juntti ukko!

Niin? Tiedän että se on varmaan inhottavaa kun sulle ei vaan lohkea, eikä Arskallekaan ulosannista päätellen, mutta tiedättekö mitä miehet? Ei se auta muu, kuin kestää. Koska jos te ette kelpaa niin te ette kelpaa.

• Tykkää
Reactions: Io
"arska"
Niin? Tiedän että se on varmaan inhottavaa kun sulle ei vaan lohkea, eikä Arskallekaan ulosannista päätellen, mutta tiedättekö mitä miehet? Ei se auta muu, kuin kestää. Koska jos te ette kelpaa niin te ette kelpaa.
Sen olen havainnut että mitä karkeammin esiinnyn, sitä varmemmin lehmät mukana lähtevät. Kai se on sitä rentturomantiikkaa. Ei ole moottoripyörään kiinnostusta, joten pitää sitten vain kiroilla ja vittuilla kuin omistaisi merirosvolaivan.

Vierasmiess
Hei, ihan oikeesti. Tiedetään, että sinä ja vaikka Pejo ootte naisia mutta ei jaksaisi tuota teidän "naiseksi heittäytymistä" kun alkaa kiukuttaa. Mm. selvännäkijyys on vähän rasittavaa jos pitäisi keskustella asioista.

Voit kaivaa ulosantiani toisesta ketjusta ja miettiä mikä siihen on syynä. Olen monesti sanonut, että en aloita tätä leikkiä, mutta jos kuuluu älyvapaita naissovinistien itkuraivaripurkauksia niin kyllä täältä pesee :)
Sun sovinismi on juuri sitä mikä ei ansaitse muutakuin täydellisen lyttäämisen.

Peyote
Hei, ihan oikeesti. Tiedetään, että sinä ja vaikka Pejo ootte naisia mutta ei jaksaisi tuota teidän "naiseksi heittäytymistä" kun alkaa kiukuttaa. Mm. selvännäkijyys on vähän rasittavaa jos pitäisi keskustella asioista.

Voit kaivaa ulosantiani toisesta ketjusta ja miettiä mikä siihen on syynä. Olen monesti sanonut, että en aloita tätä leikkiä, mutta jos kuuluu älyvapaita naissovinistien itkuraivaripurkauksia niin kyllä täältä pesee :)
Sun sovinismi on juuri sitä mikä ei ansaitse muutakuin täydellisen lyttäämisen.
Näkeehän sun kommenteistakin ettei susta kukaan pidä. Ei naiset vaan yleensä sunlaisista kiinnostu.

Vierasmiess
Näkeehän sun kommenteistakin ettei susta kukaan pidä. Ei naiset vaan yleensä sunlaisista kiinnostu.
Kyllä naiset kiinnostuvat oman arvonsa tietävistä ja vahvoista miehistä. Sinä sensijaan et osaa lukea kirjoituksieni sanomaa.
Olen vastannut voimasanoin pääasiassa perseilykommentteihin. Ymmärrätkö edes mitä "niin metsä vastaa kun sinne huutaa" tarkoittaa?
Jos luen sovinistisia kirjoituksia niin palauttava virtuaaliavari viuhuu :) lähes kaikki miehet täällä ovat fiksuja naisia arvostavia, hirmu suuri osa naisista täysiä sovinisteja ja omanedun tavoittelijoita.

Peyote
Kyllä naiset kiinnostuvat oman arvonsa tietävistä ja vahvoista miehistä. Sinä sensijaan et osaa lukea kirjoituksieni sanomaa.
Olen vastannut voimasanoin pääasiassa perseilykommentteihin. Ymmärrätkö edes mitä "niin metsä vastaa kun sinne huutaa" tarkoittaa?
Jos luen sovinistisia kirjoituksia niin palauttava virtuaaliavari viuhuu :) lähes kaikki miehet täällä ovat fiksuja naisia arvostavia, hirmu suuri osa naisista täysiä sovinisteja ja omanedun tavoittelijoita.
Usko jo, olet epämiellyttävä tyyppi.

Suomalaisen naisen mielestä baariin ei koskaan mennä hakemaan seuraa. Ei ei ei... Sinne mennään kuulopuheiden mukaan tanssimaan ja pitämään hauskaa tyttöporukalla. Suomi se on jännä poikkeus tässä asiassa maailmalla. Muualla se nimittäin on ihan tunnustettu fakta, että baarista haetaan seuraa.

Ja jokaisen miehen/naisen ei tarvitse kolahtaa, ei tietenkään. Kohtelias on silti syytä olla.
Jep, häpeisin silmät päästäni jos tyttökaverini sanoisi miehelle joka osoittaa kiinnostusta baarissa että "Suksi vittuun" tai muuta wt-mäistä.
Todellakin jos baariin menet niin saat varautua siihen, että vastakkainen sukupuoli (tai joskus samaa sukupuolta olevakin) yrittää lähestyä tai jopa iskeä! Ei siinä vittuja rueta luettelemaan :D

Viimeksi muokattu:
Vierasmiess
Jep, häpeisin silmät päästäni jos tyttökaverini sanoisi miehelle joka osoittaa kiinnostusta baarissa että "Suksi vittuun" tai muuta wt-mäistä.
Todellakin jos baariin menet niin saat varautua siihen, että vastakkainen sukupuoli (tai joskus samaa sukupuolta olevakin) yrittää lähestyä tai jopa iskeä! Ei siinä vittuja rueta luettelemaan :D
Entäs jos on Järviset mukana baarissa, sopiiko sitten kehottaa suksimaan vittuun?

Vierasmiess on selvästi tiristänyt kitkerät kuset moniin muroihin :) Olen selvästi notkunut palstalla viime aikoina liian vähän.
Sellainen, joka kutsuu naista nimellä "pillunkantoteline" ei ansaitse saada yhtään parempaa kohtelua. Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan, sitähän häiskä itsekin tykkää kovasti toitottaa. Että jos kuuluu hänelle epämiellyttävää lätinää, hän vastaa samalla mitalla.

Paha vain, että se epämiellyttävä lätinä voi olla jotain aivan tavallista kuten että "minun ei tarvitse naisena kuunnella epäkohteliasta puhetta". Se riittää.

Yhteistyössä