Ei se mee perille, oon koittanut useamman kerran selvittää päivänselvää asiaa. Pahoittelut omasta puolestani.Nyt on jollain mennyt kirjottajat sekasi minä en ole vanhemmat hoi
Siis mikä ei mee perille? Anteeks oon varmaan jotenkin yksinkertainen mutta mitä mulle on yritetty selittää? DD Ei mee perille, no ei tälle blondilleEi se mee perille, oon koittanut useamman kerran selvittää päivänselvää asiaa. Pahoittelut omasta puolestani.
Myös ap:lle, menee typeräksi koko ketju.
Toivon kivoja juhlia ripplapsen perheelle!
En yhtään ihmettele tuttuani, joka juhlissa joskus ei saa mitään syötävää itselleen ja siksi joskus saattaa kaivaa laukustaan jotakin huikopalaa. Kananmunalle pahasti allerginen keliaatikko kun on vähän heikoilla näissä voileipä-juustokakku-kesteissä joskus. Varsinkin kun "salaattia ei ole tarjolla".Alkuperäinen kirjoittaja Mitä!?!;30150937:Siis joku menee lastensa kanssa juhlissa syömään omia eväitä sivummalle??!!!!
Heh, ei vaan ei mene tuolle näkökulma/jatko-kirjoittajalle perille, ettemme ole sama henkilöSiis mikä ei mee perille? Anteeks oon varmaan jotenkin yksinkertainen mutta mitä mulle on yritetty selittää? DD Ei mee perille, no ei tälle blondille
keliaakikkoEn yhtään ihmettele tuttuani, joka juhlissa joskus ei saa mitään syötävää itselleen ja siksi joskus saattaa kaivaa laukustaan jotakin huikopalaa. Kananmunalle pahasti allerginen keliaatikko kun on vähän heikoilla näissä voileipä-juustokakku-kesteissä joskus. Varsinkin kun "salaattia ei ole tarjolla".
jaaaaaHeh, ei vaan ei mene tuolle näkökulma/jatko-kirjoittajalle perille, ettemme ole sama henkilö
Juu läheisistä ja sukulaisista aina meilläkin on infottu, ja itse esim. lastenkutsuihin olen pistänyt loppuun nimeni ja puhelinnumeroni, saa ilmoittaa mahdolliset allergiat/estymiset halutessaan.Meillä ainaki tiedetää läheisten allergiat ja muilta kysytään ne osataan sit varautua. Onks Tää vaa meidä suvun käytäntö varautuu allergioihi ja siis oliko tuolla yhdellä allergiaa vai mitä kun kirjotti niin sekavasti etten oikein päässy kärryille
Niitä perusteluja sä saat odottaaedelleen, T O I S T A N, miksi tämä eväsasia on minulle kohdistettu? Perustele.
Mieti hetki, perustele uudelleen.
Tuli mieleeni, että mahtaako sun aikaisempi nikki olla Sinisulka? On samaa tyyliä aika lailla.Siis mikä ei mee perille? Anteeks oon varmaan jotenkin yksinkertainen mutta mitä mulle on yritetty selittää? DD Ei mee perille, no ei tälle blondille
Ei oo ollu aiemmin muita nikkei Tää o ekaniTuli mieleeni, että mahtaako sun aikaisempi nikki olla Sinisulka? On samaa tyyliä aika lailla.