Miehen ankeat kaverit suostuvat osallistumaan miehen synttäreille jos siellä on ryyppäämistä mökissä

  • Viestiketjun aloittaja *ap*
  • Ensimmäinen viesti
*ap*
Mä olen järjestämässä miehelle syntymäpäiväjuhlia ylläriksi kun täyttää 40. Ideoin että keräisin kaverit ( 9 kpl) kasaan ja järkkäisin aktiviteetiksi päivällä lasersotaa, tarkkuusammuntaa ja rallikisan motorisoiduilla wc-pöntöillä. Illaksi olisin vuokrannut hotellin saunatilan ylimmästä kerroksesta josta on näkymät järven yli kaupungille. Omavastuu ois ollut 50 euroa, joka siis olisi toiminut samalla syntymäpäivälahjana miehelle. Ehdotus tyrmättiin täysin liian kallista ja tyhmä idea, vastaehdotuksena että vuokrataan lähimetsästä mökki ja mennään sinne ryyppäämään (suurin osa asuu siis tässä maaseudulla lähiympäristössä). Mies on sanonut että sen kaverit on vähän möllejä kun ne ei koskaan lähde mihinkään ja tuli sitten todettua tämä itsekin.

Mies tykkäisi itse toiminnallisesta yhteisolosta kavereiden kanssa jossain muuallakin kuin tässä lähinurkissa mutta kaverien käsitys hauskanpidosta on istua jonkun kotona/mökissä ja juoda viinaa. Lähinnä nyt tällä hetkellä harmittaa lähinnä miehen puolesta kun kukaan ei ole valmis muuhun kuin viinanjuontiin, mutta täytyy tyytyä kompromissiratkasuun että mä järjestän miehen jonnekin elämyssysteemiin ja kaverit saa järkätä sen ryyppypaikan jos haluavat. Toisaalta mies ei itse juo paljoa, joten todennäköisesti homma menee niin että muut juo ja mies hengaa mukana. No tuleepahan ainakin kaveriensa näköinen lahja miehelle :D (mikäli heillä siihen mökkiin on varaa = raskivat vuokrata sen...)

Nyt siis kyselen että olisiko kellään mielessä mitään kivaa elämyslahjaa? Meillä on pienlentokenttä vieressä joten joku lentokone-/laskuvarjohomma on vähän kulunut juttu. Oon selannut noi elämyslahjat läpi enkä läytänyt mitään järkevää. Apuja? (Arvaan kyllä millaisia ehdotelmia tänne varmaan tulee ;) )
 
*ap*
Toi ratsastustunti ois muuten aika paha! Ei tullut mieleenkään. Mies on eläinrakas mutta ei ole koskaan ollut hevosen lähellä. Kuumailmapallolentoa katselinkin jo ja se ois kanssa hyvä vaihtoehto, niitä järjestetään tässä 40 km päässä.
 
jos kerran
Toi ratsastustunti ois muuten aika paha! Ei tullut mieleenkään. Mies on eläinrakas mutta ei ole koskaan ollut hevosen lähellä. Kuumailmapallolentoa katselinkin jo ja se ois kanssa hyvä vaihtoehto, niitä järjestetään tässä 40 km päässä.
Siinä on tietty sää aika epävarmuutta aiheuttava tekijä, kuten muissakin ilmailuhommissa, usein näitä yleisölennätyksiä tehdään varhain aamulla, kun on tyyntä :)
 
"nuuh"
Kaikki asuu metsän keskellä ja haluavat silti metsän keskelle juomaan viinaa? Siinäpä on tosi möllejä! Pistä ne suunnistamaan. Jaat joukkueet, teet rastit ja rasteille vaikka sitä viinaa, siinä on toimintaa viinalla ja halvalla.
 
*ap*
[QUOTE="nuuh";30148128]Kaikki asuu metsän keskellä ja haluavat silti metsän keskelle juomaan viinaa? Siinäpä on tosi möllejä! Pistä ne suunnistamaan. Jaat joukkueet, teet rastit ja rasteille vaikka sitä viinaa, siinä on toimintaa viinalla ja halvalla.[/QUOTE]

Kolme tuosta yhdeksän sakista ovat muuttaneet täältä töiden perässä kaupunkiin, mutta mielellään tulevat tilaisuuden tullen kotimetsiin juomaan viinaa. Ja loput ei halua lähteä täältä kauemmas. Ja juu, kyllä on kaverit miehelle valikoituneet, on sitä itsekin huvittuneena taivastellut. Mutta pienestä pitäen ovat pitäneet yhtä ja ovat muuten ihan mukavat kaverit tätä lukuunottamatta. Itseasiassa miehen veli ehdotti tota viinasuunnistusta :D Mietin itsekseni kyllä että ei jumalauta.... Saavat kyllä ihan keskenään järkätä suunnistuksensa.
 
....
Jos on autoihimisiä, niin testisajo Lamborginillä (tai muulla urheiluautolla) voisi olla mieleen. Veljeni sai sellaisen lahjaksi vaimoltaan viime jouluna ja tykkäsi kovasti, R-kioski vissiin silloin myi/välitti lahjakortteja
 

Yhteistyössä