• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Isäukko tos soitti Oulun junasta.

Eileen oli saanu kaks luovutusvoittoa ja tänään kuulemma on muutaman pelin voittanu ihan pelaamalla. Hämästykseni on suuri. Ko isäukkoni on meikäläisen tasoinen harrasteshakkaaja, ni luokkapelaajia vastaan mahdollisuudet on jossain mitättömän ja olemattoman välillä. Shakissa ko ei tuurilla ole mitn merkitystä.

Tos vielä vuosi sitten nurkkabaarissani vaikutti kotiryssä, joka oli aikanaan Venäjällä pikapelin kuudes. Tarkoittaa sitä, et ihminen ei tolle voi mitään.
 
Jou piipl. Täällä on vietetty kylmänpuoleista päivää, vuorenkylessä on jopa lunta eikä täällä alempanakaan oo tarvinnu villasukista luopua. Misteri kasas mulle uuden sängyn niin ei tarvi lattialla enää patjalla maata. Ja irtolämmittimen sain kans. On se vaan eri avulias :heart:
Maailmanmatkaaja Myttynen :kiss:. Kuulostaa ihanalta lumi ja villasukat. Ja misteri on ollut esimerkkilisen avulias :heart:.
 
savusaunan kiukaaseenhan kivet pannaan silleen ilmavasti että savu pääsee lukertelemaan mukavasti kiveksien välistä ja niimpä siinä olevien kivien massa ei ole lähelläkään umpinaisen kivikuution painoa

olisko kuution kiuas jotain 1,5 tonnin huitteissa?
 
...mitähän ihmeen jääkauden aikaisia ja nyt sitten helvetillisen idäntuulien tuoman paahteen myötä sen viimeisenkin jääpuikon pjärsiistänsä sulatetuksi saamisen riemusta pärrääviä pirullisia siipiveikkoja tuolla metässä sitten surraskin, niin jos seuraavan kerran samalle kankaalle jourutahan ja pääsen kunnolla silimästä silimähän tuijottamaan - eikä näin jotta selän takaa tullaan sokealta puolelta!!! - niin voisin vaikka veikata, että sen kohtaamisen aikana niille pörrääjille tulee äkisti ikävä sitä entistä ikijäässä ollutta olomuotoaan |O :kieh:

Nyt saa mustikat mun puolesta olla! Ja mä tahdon miun pjärseeni takaisin, kits :snotty:....se meinaa on kuin - tai mä voisin kuvitella, mistäänhän mä en tiedä, että se muistuttais - jonkun halvatullisen botoxipommituksen jäljiltä :O |O...eli aivan muotopuoleksi pommitettuna, turvoksissa ja kippeenä :snotty:

Eikä naurata ollenkaan......vaikka ihan pikkasesti kuitenkin :D

Mutta lempo soikoon, että mä inhoon nuita turjakkeita!


Niin - että muimui vaan :wave: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30147991:
Miulla ois lakkoja pieni rasia :p. Oli pakko saada vaikka hinta onkin taas päätähuimaava.
Voi jestas, ne on niiiin hyviä :heart:! Aivan parhaita marjoja!

Pääsiskin sinne pohjoseen hillasuolle poimimaan, se suon tuoksukin on niin :heart:


Ihankarmee kaukokaipuu iski :snotty:...mutta herkuttele sinä murunen :kiss:


Mulla noi menis leipäjuuston päällä...pieni pala taivasta...:p
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä