• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Rakkautta ensisilmäyksellä, pitääkö tuo yleensä edes paikkaansa?
Tuli vain mieleen.
Itse ainakaan en ole keneenkään rakastunut heti tavatessa/jutellessa tms.
Kyllä se on ollut sitä ihastumista/tykästymistä/hulluuntumista tjsp.
Vai voiko noita verrata rakastumiseen? Mitä eroa?
Sillon kun tavattiin ämpärin kanssa ekaa kertaa kun se matkas lappiin, menin aamulla sitä vastaan asemalle ja käveltiin sitten mun kämpille. Juotiin siinä aamukahvit ja höpöteltiin vähän kaikkea, jonka jälkeen se pyysi että saisko ottaa pienet päiväunet kun ei saanu yöjunassa oikein nukuttua.
Se kävi sitte sohvalle nukkumaan ja mie peittelin sen sitten ko se oli nukahtanut. Sitten vaan tuijotin nukkuvaa ämpäriä niin mietin että damn, tässä se nyt sitten on. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Mutta en tiiä eikö kukaan oo vaan tehnyt samanlaista ensivaikutelmaa että olis noin kovaa kolahtanut, vai koittaako sitä nykyään vaistomaisesti hillitä itteensä eikä uskalla täysillä heittäytyä mukan ko tietää ettei seurustelupäätöksiä voi tehdä ihan kevyin perustein koska on toi pikkuihminen matkassa.
 
Sillon kun tavattiin ämpärin kanssa ekaa kertaa kun se matkas lappiin, menin aamulla sitä vastaan asemalle ja käveltiin sitten mun kämpille. Juotiin siinä aamukahvit ja höpöteltiin vähän kaikkea, jonka jälkeen se pyysi että saisko ottaa pienet päiväunet kun ei saanu yöjunassa oikein nukuttua.
Se kävi sitte sohvalle nukkumaan ja mie peittelin sen sitten ko se oli nukahtanut. Sitten vaan tuijotin nukkuvaa ämpäriä niin mietin että damn, tässä se nyt sitten on. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Mutta en tiiä eikö kukaan oo vaan tehnyt samanlaista ensivaikutelmaa että olis noin kovaa kolahtanut, vai koittaako sitä nykyään vaistomaisesti hillitä itteensä eikä uskalla täysillä heittäytyä mukan ko tietää ettei seurustelupäätöksiä voi tehdä ihan kevyin perustein koska on toi pikkuihminen matkassa.
:heart:

Kai se voi olla tuota viimeksi kirjoittamaasi, ainakin omalla kohdalla uskoisin näin.
Kyllä mullakin se viime keväinen sai sukat pyöriin jalassa enemmän kuin kukaan muu koskaan.
No eihän niitä nyt kauheasti ole voinut ollakaan kun 17v saman kanssa olin :D
Mutta kuitenkin.

Ja joskus sitä miettii että hakeeko sitä edes vielä mitään "vakavaa" seurustelua vai onko se enemmän sellaista läheisyyttä yms mitä hakee.
Näitä miettiessä :D
Ehkä tuo ajatus sitten selkenee jos tapaa sellaisen joka taas laittaa sukat pyöriin jaloissa :)
 
kahvikirahvi
Hävettää muuten myöntää että mulla on jostain kohtaa melkein 50 sivua ketjua lukemati. Aika alkupäästä, ekan ja tokan tonnin väliltä. Vois koittaa selailla taaksepäin ja lukea.
 
En usko, että voi rakastua ensisilmäyksellä,
voi tuntea niin vahvaa ihastumista, että sekoittaa sen rakastumisen tunteeseen.

Itselleni on käynyt näin, useammin kuin kerran :D

Mutta nyt on oikeasti mentävä,
kohta on päivä puolessa ja tässä sitä vieläkin istutaan :rolleyes:

Pitäkäähän nassukat kivaa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30147287:
Inanna. Nyt pikaseen se sairaalakassi kuntoon. 12 päivää enää. Sehän ei ole käytännössä enää yhtään mitään. Se voi olla vaikka ensi yönä jo. Awww :heart: :hug:.
Mä olen pakannut yleensä vasta sitten kun on ollut lähtö lähellä ja supistellut jonkin verran :D
Jotenkin aina jäänyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
kahvikirahvi
:heart:

Kai se voi olla tuota viimeksi kirjoittamaasi, ainakin omalla kohdalla uskoisin näin.
Kyllä mullakin se viime keväinen sai sukat pyöriin jalassa enemmän kuin kukaan muu koskaan.
No eihän niitä nyt kauheasti ole voinut ollakaan kun 17v saman kanssa olin :D
Mutta kuitenkin.

Ja joskus sitä miettii että hakeeko sitä edes vielä mitään "vakavaa" seurustelua vai onko se enemmän sellaista läheisyyttä yms mitä hakee.
Näitä miettiessä :D
Ehkä tuo ajatus sitten selkenee jos tapaa sellaisen joka taas laittaa sukat pyöriin jaloissa :)
No tietenkinhän se olis mahtavaa että löytäis semmosen ihmisen joka pistää sukat pyörimään jaloissa. Mutta en tiiä, musta tuntuu että on niin ihmeelliset vaatimukset seurustelulle niin varmaan oon sinkkuna siihen asti että puolikas on muuttanu pois kotoa :LOL:
 
mä rakastuin exään ensisilmäyksellä,muistan sen tunteen vieläkin. Voi miten surullista että sekin juttu päättyi todella huonosti.

kaukoon ihastuin todella vahvasti ensisilmäyksellä,en ollut sanakaan vaihtanut sen kanssa.

ja viimesin juttu,oisin voinut rakastua....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä