• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Nukkuuko teillä vielä joku, tähän aikaan??

Meillä mies, taas puolille öin kuulemma pelas..tiiä sitten paljon se kello sillon oikeesti oli. Ja vielä siis kiskoo unta palloon, ei häiritte yhtään vaikka myö tässä mölytään (ei siis tahallaan mutta normaaliääniä, ei hissutellakaan).
Oon sille huhuillu klo 9 lähtien, puolen tunnin tai tunnin välein että kello olis tuon ja tuon verran, vieläkö meinasit nukkua..kylkeä kääntää ja örähtää jotain..
 
Nukkuuko teillä vielä joku, tähän aikaan??

Meillä mies, taas puolille öin kuulemma pelas..tiiä sitten paljon se kello sillon oikeesti oli. Ja vielä siis kiskoo unta palloon, ei häiritte yhtään vaikka myö tässä mölytään (ei siis tahallaan mutta normaaliääniä, ei hissutellakaan).
Oon sille huhuillu klo 9 lähtien, puolen tunnin tai tunnin välein että kello olis tuon ja tuon verran, vieläkö meinasit nukkua..kylkeä kääntää ja örähtää jotain..
on tainnu lajitoveri valvoa vähän pitempään kuin 24...

ei normi aikuinen jaksa nukkua 8h pidempään
 
Nukkuuko teillä vielä joku, tähän aikaan??

Meillä mies, taas puolille öin kuulemma pelas..tiiä sitten paljon se kello sillon oikeesti oli. Ja vielä siis kiskoo unta palloon, ei häiritte yhtään vaikka myö tässä mölytään (ei siis tahallaan mutta normaaliääniä, ei hissutellakaan).
Oon sille huhuillu klo 9 lähtien, puolen tunnin tai tunnin välein että kello olis tuon ja tuon verran, vieläkö meinasit nukkua..kylkeä kääntää ja örähtää jotain..
HEP!

Ei mitkään yllätys lienee että täälläkin mies koisaa.
En viiti edes huudella, ei se ennen iltapäivää tuolta nouse :rolleyes:
täällä tietokone surahti sammuksiin likempänä aamu neljää....

Säästän omia hermoja kun leikin ettei se oo edes paikalla.
 
kahvikirahvi
Voi kuule neitokainen.

Toi o semmoinen tunne, että jos sen kokee, ni sitä ei pidä häpeillä. Piiloittaakaan sitä ei voi. Niin suurta vuorta ei ole jonka taakse rakastuneen pöljämystynyt olemus piiloon mahtuisi.

Jotenkin muistan tuon tunteen. Tarpeen vaatiessa ne vuoretkin oli melko kevyitä siirrettäviksi.

En o itte asialta täysin turvassa, vaik olen melko hyvin turvassa. Tahdostani riippumati toi salama saattaapi iskeä tähänkin torppaan.

Ja jos totuus sopii kertoa, niin kyl mä ihan mielelläni olisin rakastunut tollo. Olis edes joku tekosyy olla tollo.
Kuule rakkaani, kiitos kaunista sanoistasi. Oon sun kanssa samaa mieltä tästä kirjoituksesta, mutta sen verran on pakko väittää vastaan että enköhän mä itse tiedä parhaiten minkälailaisia tunteita tuolla mun rinnassani pamppailee, niin mielestäni olisi ihan reilua että saisin myös nimetä ne itse.

Mutta ota pusu :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
HEP!

Ei mitkään yllätys lienee että täälläkin mies koisaa.
En viiti edes huudella, ei se ennen iltapäivää tuolta nouse :rolleyes:
täällä tietokone surahti sammuksiin likempänä aamu neljää....

Säästän omia hermoja kun leikin ettei se oo edes paikalla.
:hug: Eikä!
Miekin just suunnittelin tuohon sängyn viereen semmosta verhoa jonka vois laittaa vaan kiinni ja kuvitella että tuo on vaikka töissä tai jotain.
 
No on tuolla aina ollu ihan ihmeelliset unenlahjat. Ei se aiemmin niin haitannu, mut lastenkin takia nykysin harmittaa..Niinku se pelaaminenkin.
Samma här.

Viikolla 3-4h unta öisin ja vapaina kiskoo helposti kellon ympäri, kaikkien aikojen ennätys taitaa olla 16h unta putkeen.

Ei siinä muuten mitään mutta ei vapaapäivillekään ehdi paljon perheen yhteistä aikaa kertyä : /
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30147238:
Aamupäivää pörröt :kiss:.

Mie sain ihme puuskan heti aamutuimaan ja pistin imurin laulamaan, rätin heilumaan ja pyykkikoneen hurisemaan. Nyt saapi riittää.
Pyykkiä tarvis pyöräyttää miunkin, kiitti kun muistutit :D
Lapset etenkin tekee ihan hirveesti pyykkiä. Pihalla telmivät ja hikoavat ja hiekkaantuvat, ruohotahroista puhumattakaan..
 
Pyykkiä tarvis pyöräyttää miunkin, kiitti kun muistutit :D
Lapset etenkin tekee ihan hirveesti pyykkiä. Pihalla telmivät ja hikoavat ja hiekkaantuvat, ruohotahroista puhumattakaan..
Tuntuu, että koko ajan saa pestä hikistä t-paitaa, shortsia, lakanoita jne. Onneksi aurinko kuivattaa nopeasti. Jotain hyötyä tuostakin räkötyksestä. Kuumaa tuntuu taas tulevan. Onneksi ainakin vielä tuulee mukavasti.
 
Rakkautta ensisilmäyksellä, pitääkö tuo yleensä edes paikkaansa?
Tuli vain mieleen.
Itse ainakaan en ole keneenkään rakastunut heti tavatessa/jutellessa tms.
Kyllä se on ollut sitä ihastumista/tykästymistä/hulluuntumista tjsp.
Vai voiko noita verrata rakastumiseen? Mitä eroa?
 
Rakkautta ensisilmäyksellä, pitääkö tuo yleensä edes paikkaansa?
Tuli vain mieleen.
Itse ainakaan en ole keneenkään rakastunut heti tavatessa/jutellessa tms.
Kyllä se on ollut sitä ihastumista/tykästymistä/hulluuntumista tjsp.
Vai voiko noita verrata rakastumiseen? Mitä eroa?
Vahvaa vetoa voi tuntea mielestäni ensisilmäyksellä ei rakkautta. Rakkauteen tarvitaan mielestäni ihmisen syvällisempää tuntemista.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja StaRR
miten sie ihanuus meinaat pärjätä uuden vauvan kanssa kun kuulostaa että äijästä ei ole juuri mitään hyötyä?
Kah, se jää nähtäväksi.

Toivon pikkuvarpaat ristissä, että täällä tapahtuu jonkin sortin todellisuuteen herääminen
siinä vaiheessa kun nyytti kärrätään kotio.

Jossei tapahdu, niin sitten on itse alettava herättelemään,
niin kova äänisesti kuin suinkin vaan tarpeen.
 
Kyllä täälläkin eksälle uni maistui.
Vaikka olisi mennyt ennen puolta yötä nukkuunkin.
Helposti nukkui 12h.
Mä olen mennyt tällä viikolla nukkuun klo 01-02 ja herännyt 8 pintaan.
Eilen tosin vasta 9 :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä