Otan nyt vaan tsihiä.menee hyvähiprakka hukkaan jos rupee vedellä läträämäänota sitte ilman ink.vääriä..
Jos ei oo teetä niin juo sitte joko sitä kossua tai kuumaa vettä
Vettä luulis ainakin löytyvän =)
Otan nyt vaan tsihiä.menee hyvähiprakka hukkaan jos rupee vedellä läträämäänota sitte ilman ink.vääriä..
Jos ei oo teetä niin juo sitte joko sitä kossua tai kuumaa vettä
Vettä luulis ainakin löytyvän =)
Toivottavasti kipu loittonee kun tsihi imeytyymä en taida nyt uskaltaa kuitenkaa kun en tiedä montako tsihiä tulee otettua.Toivon et tsihi auttaa tai ainakin osallaan auttaa etten ajattele kipua niin unohtuu kokonaan.
muttako missään ei ole sanottu että tulen lisääntymään,syystä tai toisesta. luulen että jään lapsettomaksi ja tän asian käsittelyn olen jo aloittanut kauan sitten joten kunhan edes se mies löytyis niin olisin iloinene.No tämä. Ihajjust näin.
Jos mä olisin edes kymmenen vuotta nuorempi ja vielä perheenperustuskiinnostusiässä, niin Tinkuliinin sinkkuus ois ollu mennyttä kalua jo pitkään.
Mut maa on väärällään mua kymmenen vuotta nuorempia perheperustuksesta kiinnostuneita mukavia ja kelvollisia poikamiehiä, niin ei toi Tinkuliinin sinkkuus kyl kovin kauaa tule kestämään. Jotkut asiat ny vaan on pomminvarmoja ja tää on yks niistä.
oolright, tsihi tarpeeksi paljon nautittuna korvaa kyllä vallan hyvin ton kossunOtan nyt vaan tsihiä.menee hyvähiprakka hukkaan jos rupee vedellä läträämään
tämmönen rakkauslaulu ny tinkuliinille =)ja tsihin vaikutuksesta mustasin väärää kohtaa piti olla toi perheeperustuksesta kiinostuneita osio.
ootte kyllä vallan ihania ja osaatte piristää:heart:samoin jos meikä olis nuorempi poikamies niin tinksulla olis kiiltävää nimettömässä ja eturessu täynnä
Niinhän MIE oonkin, nuista muista niin lukua..ootte kyllä vallan ihania ja osaatte piristää:heart:
ja tsihi tekee kaikesta hetkellisesti niin ihanaa
Tsadilainen ei ärsyttäny yhtään :heart:pakko olla tshin vaikutusta koska yleensähän miehet vaan ärsyttää naisia
eli ihan mun makuunino meikä ainaski on jokseenkin kaukana ihanasta
enempi semmonen karhea köntys
No awwwwwwwwTsadilainen ei ärsyttäny yhtään :heart:
tinksu yrittää muka maksaa potut pottuina
No pyh ja pah, ihanahan sä ootno meikä ainaski on jokseenkin kaukana ihanasta
enempi semmonen karhea köntys
no suomenlinnaan sitten! valitettavasti ite en pääse kun olen lomilla silloin ja toivottavasti noin tuhannen kilometrin päässä piäkaapuntiseuvulta silloin.No pyh ja pah, ihanahan sä oot
Voisko miitillä muuten tehä jotain muutako mennä baariin, en usko et mulla on varaa ryypiskellä pubissa. Pussikaljaa mielummin?
Kahen viikon kuluttua.no suomenlinnaan sitten! valitettavasti ite en pääse kun olen lomilla silloin ja toivottavasti noin tuhannen kilometrin päässä piäkaapuntiseuvulta silloin.
edit. vai koska se oli?
päivämäärä vielä kun just silloin olen menossa muualleKahen viikon kuluttua.
No perskele. Eikös se ikis kuitenkin lupautunu tulemaan matkaan?päivämäärä vielä kun just silloin olen menossa muualle