Nöy nöy. Puolituntematon.Ai sekö?
Nöy nöy. Puolituntematon.Ai sekö?
Outoa tollanen.Merkataan reviiriä??
Jesus Maria - ootkos sää nyt sitten siellä kaakana ja piä alassuin :wave:Greetings to all and sundry! The kangaroos send their love, too.
niin onkinOutoa tollanen.
Mitä siihen pitäs osata vastata? Kuka haluaa tietää et jos on ollut ulkona jonkun kanssa kun kukaan ei surustele,,ainakaan keskenään.niin onkin
Ei muitten uteluista tartte ottaa ihteensä, kertoo ihminen mitä itte haluaa. Tai on kertomati jos ei halua.Mitä siihen pitäs osata vastata? Kuka haluaa tietää et jos on ollut ulkona jonkun kanssa kun kukaan ei surustele,,ainakaan keskenään.
Juu täällä oon, just yritän käpertyä makuupussiin nukkumaan. Täällä yläkerrassa on jtn 7 astetta, mut alakerran lämmössä joku kuorsaa ku justeeri ni pakko oli paeta :kieh:Jesus Maria - ootkos sää nyt sitten siellä kaakana ja piä alassuin :wave:
Have a heart fulfilling time honey :heart: :kiss:
Jos mä vielä joskus erehdyn lähtemään treffeille, niin lupaan raportoida reviirinmerkkaukseni ketjussa yksityiskohtaisesti.Ei muitten uteluista tartte ottaa ihteensä, kertoo ihminen mitä itte haluaa. Tai on kertomati jos ei halua.
Sori,en jaksa kuunnella. Olin murheellinen en muuta,nyt hörpin tsihiä ja lähden sitten ulos....Tinkulle kun on vissiin tämmösellä tuulella. Toivottavasti erehdyn =) Mutta tässäpä tää:
Ei tarvi ei mutta ei mulle tulis mieleen avautua tollasta jos oon sitten jonkun toisen seurassa. ehkä mä en vaan ymmärrä.Ei muitten uteluista tartte ottaa ihteensä, kertoo ihminen mitä itte haluaa. Tai on kertomati jos ei halua.
Oi, ja se pukkas eksoottista oleilua samanteinJuu täällä oon, just yritän käpertyä makuupussiin nukkumaan. Täällä yläkerrassa on jtn 7 astetta, mut alakerran lämmössä joku kuorsaa ku justeeri ni pakko oli paeta :kieh:
Se huulipunatarinakin on vielä kertomatiJos mä vielä joskus erehdyn lähtemään treffeille, niin lupaan raportoida reviirinmerkkaukseni ketjussa yksityiskohtaisesti.
Minä en viitti mitään edes raportoida tänne kun ikinä oo mitään hyvää raportoitavaa...aina loppujen lopuks paskaa vaan vaikka eka luulee toisin. Ilmotan sitten jos joskus joku kihlaa mut niin sen lupaan tulla kertomaan. Sitä odotellessa...odotamme siis tooodella kauan.Se huulipunatarinakin on vielä kertomati
Meikä pitää rehvien kulun omana tietonaan, mutta suvaitsen toki raportoida jos niitä on.
Ja lisää treffejä on siis tiedossa?Emmä ny tiiä onko sukat sen sekasemmat kun ennenkään, mut kyllä se vaikutuksen teki Tuitui.
Sii-iiis kukaanhan ei voi vastata kuin omista tekemisistään. Elikkäs antaa kaikkien kukkien kukkia ja kukkiihan se pottukin. Tjsp.Ei tarvi ei mutta ei mulle tulis mieleen avautua tollasta jos oon sitten jonkun toisen seurassa. ehkä mä en vaan ymmärrä.
:hug: :kiss:Minä en viitti mitään edes raportoida tänne kun ikinä oo mitään hyvää raportoitavaa...aina loppujen lopuks paskaa vaan vaikka eka luulee toisin. Ilmotan sitten jos joskus joku kihlaa mut niin sen lupaan tulla kertomaan. Sitä odotellessa...odotamme siis tooodella kauan.
Arvaappa kuka mut majottaa tsadissa miitin tienoilla ko ruutiksen hotellilupauksissa oli himppu sitä kuuluisaa lapinlisää?Ja lisää treffejä on siis tiedossa?
tsadilainen tietää nyt, että pohjosen tytöt on taitavia suustaan.Se huulipunatarinakin on vielä kertomati
Meikä pitää rehvien kulun omana tietonaan, mutta suvaitsen toki raportoida jos niitä on.
Yhtään en osaa arvata kuka se vois olla:xmas:Arvaappa kuka mut majottaa tsadissa miitin tienoilla ko ruutiksen hotellilupauksissa oli himppu sitä kuuluisaa lapinlisää?
No toki raportoinnissa tarttee huomioida reffikumppanin intimiteettisuoja.Se huulipunatarinakin on vielä kertomati
No mitä nyt:snotty::hug: :kiss:
- tinku sun kanssas!