pitäsköhän ekaa kertaa elämässä ruveta aamusti heti tissuttelemaan...vaikka mitä se auttaa.pitäsköhän tehdä jotain järkevää tänään vai tissutella olutta ja nauttia ekasta vapaapäivästä oikeastaan 17 vuoteen.
kaikkea pittää kokkeilla ainaski se yks kertapitäsköhän ekaa kertaa elämässä ruveta aamusti heti tissuttelemaan...vaikka mitä se auttaa.
pitäsköhän ekaa kertaa elämässä ruveta aamusti heti tissuttelemaan...vaikka mitä se auttaa.
Toivotaan että jotain löytyyNyt tää lähti mustikkaan :wave:
Pöwwöilkää wempseästi ja silleen
sen huomaa sit illallapitäsköhän ekaa kertaa elämässä ruveta aamusti heti tissuttelemaan...vaikka mitä se auttaa.
Ja joitain muitakin juttuja.kaikkea pittää kokkeilla ainaski se yks kerta
paitti tanhuamista ja ommaa siskua
sihauta, sihauta. koitetaan jos ympäristön paine auttaaÄh,en mä taida kuitenkaa,ei se mitään auta.
tissuttele ja nauti, tee järkevät seuraavan 17v:n aikanapitäsköhän tehdä jotain järkevää tänään vai tissutella olutta ja nauttia ekasta vapaapäivästä oikeastaan 17 vuoteen.
Anna mennä vain =)Äh,en mä taida kuitenkaa,ei se mitään auta.
Otin teetä ja ruisleipää ja kyytipojaks viiliä.sihauta, sihauta. koitetaan jos ympäristön paine auttaa
Ei ollukaan, mun mummo ilmoitti mulle joskus että kohta on allerkiat ja iho-onkelmat kun pittää joka päevä veen kansa lotratamää mitään meinaa, tää ilmaisu on peräisin mummuvainajan kaverilta 50-luvulta
ehkä ne tosiaan ei siihen aikaan olleet jatkuvasti pesulla
Itseasiassa huomasin aamusella että ompi lauantaioottako muuten huomanneet että se olis lauvvantai
eli puhtaanpillunpäivä
Hyvältä kuullostaa tuokinOtin teetä ja ruisleipää ja kyytipojaks viiliä.
Nyt oli ihan vaan pussiteetä,karibian aurinkoa.En jaksanut ruveta haudutettua laittamaan.Hyvältä kuullostaa tuokin
Mitä teetä oli kupissa?
Kahvia voisi juoda vielä lisää .Kahvia
Ehkä pitää rannallekin tänään suunnistaa
Nyt voi juoda sillain ettei hikivesi valuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30144697:Kahvia voisi juoda vielä lisää .
Tyhmää : /Aamupäivee. :wave: mukavaa päivää :kiss:
Tuli nukuttua puoli kymmeneen. :O
Ihanaa, naapurit oli vauhdissa illalla ja tänä aamuna
Noi kännikalat ei lähe kulumallakaan, mut kivat naapurit muuttaa pois.