Janoiset sotilaathan nousis kapinaan.mää oisin muistellu että päivän rautaisannos olis ollut mitättömät 3 litraa
burana naamaan ja tsihillePerkeleen pääkipu:kieh: Meinasin et ois lähtenyt tsihille mutta eipä taida kannattaa. Nyt ois ollut tsihille tilausta.
Tuli vaan semmonen olo, mitään ei jaksa eikä kiinnosta. Oikeen tienny mitä pitäs tehdä. Katoin jakson originaaleja. Helpotti ehkä vähäsen. Ainaki hetkeks.Mikäs ihkusella?
Mut tuntuu et ois migge ja miggeen ei puranat auta ja oikeeta migge lääkettä ei saa alkon kanssa ottaa.burana naamaan ja tsihille
:hug:Tuli vaan semmonen olo, mitään ei jaksa eikä kiinnosta. Oikeen tienny mitä pitäs tehdä. Katoin jakson originaaleja. Helpotti ehkä vähäsen. Ainaki hetkeks.
Ei jaksa ees valittaa enää..olen siis hiljaa.
Kyllä tänne valitusta mahtuuTuli vaan semmonen olo, mitään ei jaksa eikä kiinnosta. Oikeen tienny mitä pitäs tehdä. Katoin jakson originaaleja. Helpotti ehkä vähäsen. Ainaki hetkeks.
Ei jaksa ees valittaa enää..olen siis hiljaa.
Näinkö mä hiljattain kuvan? Sit pitää kysyä, että mille vatsalle?.
Pitäis muuten alkaa jossain vaiheessa tekeen vatsallekin jotain :ashamed:
Stepperiäkään ei oikein jaksa näillä ilmoilla kauheesti harrastaa :ashamed:
Joo, se ei vattalle auta mutta muuten
Ei siinä muistaakseni näkynyt vatsaNäinkö mä hiljattain kuvan? Sit pitää kysyä, että mille vatsalle?
Tykkään Kaijastakin, kiitos tuosta ja haleista kans, molemmille :hug:Kyllä tänne valitusta mahtuu
Ei sopiva kappale mutta etkös tykännyt kaijasta
Kaija Koo - Vapaa (OFFICIAL VIDEO) - YouTube
onnee vaan kämpän etsintäänJaa. Me taidettiin päättää ostaa oma asunto. Rivari, paritalo tai ehkä jopa omakotitalo. Ideana on että omaan kotiin viimeistään vuoden päästä jouluna. Tavoite on ensi kesä, mutta jätetään pelivaraa.
Tietty eka tarvii mennä pankkiin, mutta.
...ja ajatelkaas. Ihan jopa ajattelin että kehän ulkopuolelle - Järvenpää, Mäntsälä, Kirkkonummi -akselilla. Kunhan löytyy junarata. Näin sitä ihminen vanhenee.
Niin että perjantaiehtoota vaan itse kullekin.
Muuttakaa Järvenpäähän, niin voin tulla kylästelemään ja ihailemaan pikkupikkulettusta sitten kun lähen sukuloimaan.Jaa. Me taidettiin päättää ostaa oma asunto. Rivari, paritalo tai ehkä jopa omakotitalo. Ideana on että omaan kotiin viimeistään vuoden päästä jouluna. Tavoite on ensi kesä, mutta jätetään pelivaraa.
Tietty eka tarvii mennä pankkiin, mutta.
...ja ajatelkaas. Ihan jopa ajattelin että kehän ulkopuolelle - Järvenpää, Mäntsälä, Kirkkonummi -akselilla. Kunhan löytyy junarata. Näin sitä ihminen vanhenee.
Niin että perjantaiehtoota vaan itse kullekin.
:hug:Kumma päivä takana.
Tai oikeammin ihan kamala.
Kuulin huhua että joskus päivä paistaa takku kasaankin,
ja että peikotkin tapaa päivänsäteitä,
nyt oottelen vaan pitäneekö se paikkaansa.
Huomena mun pitäis tehdä jotain semmosta mitä en ole koskaan elämässäni tehnyt,
jännittää ihan mielettömästi,
ainakin yhtä paljon kun Ihkua sen autokoulut :O
Mutta, nyt kuppi kahvia ja parempaa iltaa kohti.
Mie en jaksa synkistellä enempää (ja koska jännittäessä on kauheen vaikee masistella vaikka kuin koittaa )
Toisinaan näin tapahtuu. Hieman tietty käy sääliksi päivänsäteitä.ja että peikotkin tapaa päivänsäteitä...