älähän nyt, aattele ens kuussa alkaa jo niin linnun- kuin hirvenpyyntikinEn voi tykätä viestistä kun en tykkää kun alkoi elokuu
Heinäkuu olisi voinut jatkua ja jatkua ja jatkua
Ainakin vielä vähän aikaa, vaikka maaliskuuhun asti
älähän nyt, aattele ens kuussa alkaa jo niin linnun- kuin hirvenpyyntikinEn voi tykätä viestistä kun en tykkää kun alkoi elokuu
Miulla luki noissa papereissa että sinne pitää toimittaa ne passikuvat, lääkärintodistus ja kuitti et on maksanu poliisille sen jonkun lupamaksun.Miten mä en muista että ajokorttia varten olis käyty jossain lääkärintarkastuksessa...mut kai sitä sit on käyty.Siitä on jo niin kauan aikaa etten muista.
Mä oon käynyt muutaman kerran ja oon tykännyt kyllä, varsinkin kun laittoivat noi varikkopaikat paremmin yleisön nähtäväksi,niin... Ja nyt ois toisaalta ollut kiva käydä mukamas näkemässä Harjun eekoo pitkästä aikaa...mää oon kerran käyny nesterallissa, ihan OK se oli mutta ei kiinnosta mennä uuvvelleen
mopokisat on kivempia
Mä en näemmä voi enkä pääse eroon niistä ihailijoistani, joten se on sitten vain mukauduttava:hug: vähän samansuuntaisia mietteitä..tosin nuo itikat ja paarmat voisin skipata
Kyllä varmaan onkin ja niinhän se pitääkin mut en mä muista enää sellasta.aina on pitäny ajokorttia varten hommata lääkärintodistus
EVVKälähän nyt, aattele ens kuussa alkaa jo niin linnun- kuin hirvenpyyntikin
Kylmäkatti :kiss:.Velhotar :kiss:
...ihan oikeesti...laita tulemaan vaikka pisaran murunen sitä juomaa, jotta kestää ja jaksaa ja pystyy kykenemään tuota yhtä koijaria ja vallankin tätä toista taantuvaa :snotty:
Suurin murhe tässä taantuvassa tapauksessa, mennee persiilteen meinaa ihan kaikki hommat - virkistää näin välistä
Ja metästyslesket jää kotiin hoitaa perhettä ja kotii kun miehet on yötäpäivää metillä....kevääseen asti.älähän nyt, aattele ens kuussa alkaa jo niin linnun- kuin hirvenpyyntikin
:hug: - maanantai on kaikille paha loman jälkeen. Monelle jo pelkän viikonlopunkin jälkeen.Huomenta!
*haukotus*
Ei tuu mitään,maanataina alkaa työt ja en ole vieläkään oppinut palaamaan työrytmiin,piti tänää herätä aikasin, mutta ei onnistunut vaikka yritin. ajattelin et jos hetken vielä... ja se hetki oli 2h. Kuitenkin menin jo 2h aiemmin nukkumaan kuin viime aikoina. Ja se "kauhukuva" kuva taas iski illalla silmiin ja aamulla muistin asian heti kun silmät auki sain.Ahdistavaa: /
Mene ihmeessä jos mieli tekeeMä oon käynyt muutaman kerran ja oon tykännyt kyllä, varsinkin kun laittoivat noi varikkopaikat paremmin yleisön nähtäväksi,niin... Ja nyt ois toisaalta ollut kiva käydä mukamas näkemässä Harjun eekoo pitkästä aikaa...
Parissa mopokisassakin oon ollut :O ! Tykkäsin siitäkin touhusta kovasti!
ja ties vaikka sais jonku nökön lihhaa josta vois loihtia perheelle aterianEVVK
Mutta hienoa niille jotka tykkäävät
..mutta aattelepa näitä tulevia samettisen pehmeitä ja ihanasti tummuvia iltoja :heart:En voi tykätä viestistä kun en tykkää kun alkoi elokuu
ei ne kai käy kuin jonkun viikon ajan pääasiassa per porukka ehkä kaksi, kun ei niitä lupiakaan ihan kauhiasti per piiri saa.Ja metästyslesket jää kotiin hoitaa perhettä ja kotii kun miehet on yötäpäivää metillä....kevääseen asti.
:kiss: - velho aina paikallaan!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141802:Kylmäkatti :kiss:.
Voisit koittaa tätä juomaa.
Jos tästä ei ole apua on reseptini illalle. Lapset unten maille, katille saunan rentouttavat löylyt ja muutamat tsihahtavat juomat :hug:.
ookko käyny sihtiä parantamassa radalla valmiiks?ei mulla mee metästyshommiin kuin jotain 3...5 viikonloppua per syksy
akka joutaa hoitaa lapsia ne muutamat päivät kun meikä hoitaa kummiski ne loput 350
Kyllä ne on siellä aina kun on hirvee ja peuraa ja lintuu ja sit jänösiä ym ym ym. eli kokoajan.ei ne kai käy kuin jonkun viikon ajan pääasiassa per porukka ehkä kaksi, kun ei niitä lupiakaan ihan kauhiasti per piiri saa.
Oiskin helppoa jos tässä vois oman mielen mukaan mennäMene ihmeessä jos mieli tekee
jaa, ehkä en vaan tunne niin fanaattisia metsämiehiä, jotka lähtee jokaiseen ajoon.Kyllä ne on siellä aina kun on hirvee ja peuraa ja lintuu ja sit jänösiä ym ym ym. eli kokoajan.
Laitamme iltaan siis padallisen :hug: .:kiss: - velho aina paikallaan!
Iltamiini varmaan pitäis kyllä tämän viikon - ja taannehtienkin perin useamman - piikkiin laittaa ämpärillinen :snotty: - mutta se yksikin kyllä helpottas.
Minä tunnen ja kokemusta on joten tiedän mistä puhun. Nimenomaan fanaattisia,ihan älytöntä sanon ma.jaa, ehkä en vaan tunne niin fanaattisia metsämiehiä, jotka lähtee jokaiseen ajoon.
kesäkuussa kävin jonkun kerran mutta heinäkuu on ollut niin kuumaa ettei ole tullut käytyäookko käyny sihtiä parantamassa radalla valmiiks?