Huomenta! Pidin yöllä makkarin isoa ikkunaa pari tuntia auki ja läpiveto kämpässä. Jopa makkari viileni, ihanaa. Ensimmäinen hiukan paremmin nukuttu yö viikkoihin.
Mulla kanssa ollut makkarin ikkuna muutamana iltana auki siihen asti kun olen nukkuun mennyt.Huomenta! Pidin yöllä makkarin isoa ikkunaa pari tuntia auki ja läpiveto kämpässä. Jopa makkari viileni, ihanaa. Ensimmäinen hiukan paremmin nukuttu yö viikkoihin.
Olivat ihan urpo ja helmi. Eivät taida palstailla enää. Mitä sitä nikkejä vaihtaa.
En muista varmaankaan nikkejä mitä olivat aiemmin.
Eivät ehkä enää palstailekaan?
Tuskin ovat data ja astro
muoks. Jokos te olette miettineet uudet nikit :xmas:
toivotaan ettei oikein lujasti sammuileRetkipäivä, lähdetään ulkoiluttamaan autonromua. Moikkka :wave:
Muistan sitten nikitOlivat ihan urpo ja helmi. Eivät taida palstailla enää. Mitä sitä nikkejä vaihtaa.
:wave:Elokuuta :heart: :wave:
NAINEN! :stick:Uskon.
Mutta ei sitä kohta kerkee pelaileen, eikä varmaan edes palstaileen.
Saatika mitään muutakaan.
BB kummiskin alkaa 24.8.
Saa laiskottaaEn ole koko loman aikana edes siivoilllut perusteellisemmin. Tekis mieli pistää suursiivous käyntiin, mutta laiskottaa. Antaa olla
Elämä on....nyt niin houkuttelis ja kovasti ottaa toi reino tosta pihasta ja suunnata sen keula kohti pärinäpaikkoja. Seistä jossain jumalan selän takana itikoitten ja paarmojen kupattavana ja vain sekunnin verran näkis niitä helvetin koneita maailman parhaitten kuskien siivittäminä. Ja sitten sais kuulla sitä asiantuntevaa tietämystä ja hymistelyä ja spekulaatiota...
Toisaalta toi paikka ja tapahtuma nyt vois olla vaikka joku raumalainen pitsinnypläyskilipailukin. Kunhan vaan olis ja kaukana tai jotain.
Meillä on hankalaa. Tai ei - mulla on hankalaa ja vaikeeta ja haasteellista. Muilla on normaalia, kuulemma. Mutta onneksi on jo perjantai !
:hug: vähän samansuuntaisia mietteitä..tosin nuo itikat ja paarmat voisin skipata...nyt niin houkuttelis ja kovasti ottaa toi reino tosta pihasta ja suunnata sen keula kohti pärinäpaikkoja. Seistä jossain jumalan selän takana itikoitten ja paarmojen kupattavana ja vain sekunnin verran näkis niitä helvetin koneita maailman parhaitten kuskien siivittäminä. Ja sitten sais kuulla sitä asiantuntevaa tietämystä ja hymistelyä ja spekulaatiota...
Toisaalta toi paikka ja tapahtuma nyt vois olla vaikka joku raumalainen pitsinnypläyskilipailukin. Kunhan vaan olis ja kaukana tai jotain.
Meillä on hankalaa. Tai ei - mulla on hankalaa ja vaikeeta ja haasteellista. Muilla on normaalia, kuulemma. Mutta onneksi on jo perjantai !
No juu, ne vois skipata:hug: vähän samansuuntaisia mietteitä..tosin nuo itikat ja paarmat voisin skipata
Velhotar :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141748:Huomenta Pörröt :kiss:.
Olen siellä kanssa kerran ollutmää oon kerran käyny nesterallissa, ihan OK se oli mutta ei kiinnosta mennä uuvvelleen
mopokisat on kivempia
Juu, laiffia pukkaa oikein reteestiElämä on.
Kelpais minullekin joku vastaavanlainen irtiotto.
En voi tykätä viestistä kun en tykkää kun alkoi elokuuElokuuta :heart: :wave:
Miten mä en muista että ajokorttia varten olis käyty jossain lääkärintarkastuksessa...mut kai sitä sit on käyty.Siitä on jo niin kauan aikaa etten muista.Melkein 3 viikon päähän meni lääkäritarkastusaika, sitä ajokorttia varten.:O