Ja tämä kumosi pointtini miten?:stick: En mie oo ahdistunut, ärsyyntyny enemmänkin.
oohan nyt nainen :hug:
Ja tämä kumosi pointtini miten?:stick: En mie oo ahdistunut, ärsyyntyny enemmänkin.
Yritän ollaJa tämä kumosi pointtini miten?
oohan nyt nainen :hug:
Anteeksi masentavuuteni,Valitan nyt vielä hetken ennen ku lähen tonne vaatekaappiin ahdistumaan, keksimään mitä sitä haluis päälleen tänään
Siis kun onko se liikaa pyydetty että haluais joskus vaikka sohvalla möhötä yhessä, kattoa jotain sarjaa vaikka telkasta..aiemmin tämmöstä tehtykin mut nyt alkaa tallentava digiloota pursuta yli kun se vaan nauhottaa edelleen telkasta jaksoja muttei niitä ikinä tuu katottuu. Pitää varmaan alkaa kattomaan niitä yksinään : /
Mietin jo että pitääkö alkaa sabotoimaan tuota miehen konetta jotenkin mutta se vois olla liian läpinäkyvää..ensin valittaa liiasta pelaamisesta ja hupsistahei, joku tärkeä johto katoaa itekseen..tai näyttö tippuu parvekkeelta...:snotty:Anteeksi masentavuuteni,
mutta omiin kokemuksiin perustuen se ON liikaa pyydetty.
Meidän pitää perustaa joku Nettipeli Leskien Tuki ry.
Voin vahistaa tämän. Täällä tilanne on sama, mutta sukupuolet vain toisinpäin. Tosin minä myös pelaanAnteeksi masentavuuteni,
mutta omiin kokemuksiin perustuen se ON liikaa pyydetty.
Meidän pitää perustaa joku Nettipeli Leskien Tuki ry.
Mitä vaimos pelaa?Voin vahistaa tämän. Täällä tilanne on sama, mutta sukupuolet vain toisinpäin. Tosin minä myös pelaan
Ehkä vähän liian läpinäkyvääMietin jo että pitääkö alkaa sabotoimaan tuota miehen konetta jotenkin mutta se vois olla liian läpinäkyvää..ensin valittaa liiasta pelaamisesta ja hupsistahei, joku tärkeä johto katoaa itekseen..tai näyttö tippuu parvekkeelta...:snotty:
Mutta joo, oon mukana
No oon miettinyt että kaivaisin Xboxin ja jonkun vanhan Fablen tuolta,Alkakaa itekin pelaamaan. Ämpäri hoiti vauvapuolikasta yllättävän tomerasti ko mie valtasin joskus pleikkarin ja hakkasin kellon ympäri Naughty bearia
Ja on myös elokuu...Ihanaa aamua ihmiset. Det är fredag!
Joskushan täällä oli toinenkin palstapari (ikiksen ja miehen lisäksi) helmeilevä urpo ja urpoileva helmi. Ja onhan nyt vielä data ja astrokin.Miekin aattelin äskettäin että ompa pari keksiny mukavan yhteisen harrastuksen...palstailun
Mutta mm iltalehteen on päässytEi sitä kiinnosta, ellei täällä oo joku ketju joka on radioon tms. päässy ja ne työpaikalla ihmettelee sitä.
Niinpä..lapset joutuis hunningolle jos miekin samalla tavalla istuisin pelaamassa jotain.No oon miettinyt että kaivaisin Xboxin ja jonkun vanhan Fablen tuolta,
mutta kuka nuo lapset sitten hoitaa?
Helmi ja urpo muuttivat nikkiä kun menivät yhteen. Mulla oli jotain virtuaalista sutinaa urpon kanssa.Joskushan täällä oli toinenkin palstapari (ikiksen ja miehen lisäksi) helmeilevä urpo ja urpoileva helmi. Ja onhan nyt vielä data ja astrokin.
tuo fable 2 xbox 360 on kans aika kiva, kaverin kanssa pelattiin sitä porukalla aikoinaanNo oon miettinyt että kaivaisin Xboxin ja jonkun vanhan Fablen tuolta,
mutta kuka nuo lapset sitten hoitaa?
Tästä tuli muuten mieleen että radio aallossa anna perho (en jaksa käyttää isoja kirjaimia) höpöttää aina vauvalehden keskustelupalstasta ja joistani sen keskustelusta.Ei sitä kiinnosta, ellei täällä oo joku ketju joka on radioon tms. päässy ja ne työpaikalla ihmettelee sitä.
Uskon.tuo fable 2 xbox 360 on kans aika kiva, kaverin kanssa pelattiin sitä porukalla aikoinaan
Helmi ja urpo muuttivat nikkiä kun menivät yhteen. Mulla oli jotain virtuaalista sutinaa urpon kanssa.