Jotain teiniaikaa ei lasketa.Meinaat etten ole ollut vai koskaan?
Jotain teiniaikaa ei lasketa.Meinaat etten ole ollut vai koskaan?
Niin no kyllähän se joskus ärsyttää niin että tekis mieli silotella jakausta kirveellä mutta loppujen lopuksi plussia on paljon enemmän kuin miinuksiaNii-i...joskus sitä miettii että miksi ja miten ihmeessä miehiä oikeen jaksaa katella ja niiden kanssa elää...
Elä nyt lähde tuolle linjalle Et sinä tiedä.Jotain teiniaikaa ei lasketa.
paska juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30140705:tere, olipas paska reissu.
Niin oli, ku ei iltakonjakkiakaan saanu pariin iltaan vaan ainoostaan antibioottia suoraan suoneenpaska juttu.
NiinOnpas täällä ny kaikilla paskaa
oishan se ollut mukavampi saada se konjakki suoraan suoneen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30140715:Niin oli, ku ei iltakonjakkiakaan saanu pariin iltaan vaan ainoostaan antibioottia suoraan suoneen
Edelleenkin toukokuinen keuhkokuume, se vain jäi oireettomaksi kytemään keuhkoihin ja nyt sitä koitetaan taas häätää.Mikäs majuria vaivannu?
Niin, mut naiset haisee pahemmalle kaadettuaan ämpärillisen hajuvettä niskaansavaikka kuinka synkistelette niin totuus on että miehet ei ole sen paskempia kuin naisetkaan
Miulla ei taida olla.Onpas täällä ny kaikilla paskaa
Kukin tyylillään ja ajatuksineen mutta mä olen ollut jo niin kauan yksin että oon saanut iha tarpeekseni. Ja yritystä on ollut mut monoa tulee turpaan jatkuvasti. En kaipaa mitään avointa maailmaa,kaipaan jotain ihan muuta ja se maailma voi olla kaksiverroin avoimempi kun saa kulkea toisen kanssa. Kyllä mä tiedän niin hyvät kuin huonot puolet kummastakin puolesta siitä et on yksin ja siitä kun on kaksin ja silti valitsisin mielummi sen kaksin olemisen.Ei mun mielestä ainakaan oo mitään vikaa olla itteksiin, maailma & elämä on enempi avoinna mahdollisuuksille.
Noo, ei se miesten partavedellä taikka Axella kylpeminen sen miellyttävämmältä tuoksu.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30140742:Niin, mut naiset haisee pahemmalle kaadettuaan ämpärillisen hajuvettä niskaansa
Masa pihtaa taas. Pyytelin antamaan mutta läpsi vaan taas puolihölmöllä ohtaan.Mie taijan lähteä huhuilemaan sitä nukkumasaa tyhjentää säkkejään, öitä vaan ja KU kaikki!
Taas tietysti kuhnaa sen Irman kanssa |O.Masa pihtaa taas. Pyytelin antamaan mutta läpsi vaan taas puolihölmöllä ohtaan.
HY ja KU!