Alkkiksen kanssa elänyt
Sen verran voin sanoa, että miksi suuttuu noin verisesti, kun siitä alkoholista on tullut niin tärkeä hänelle. Nyt hän joutuisi teidän sopimuksen mukaan jättäämään sen ainakin joksikin aikaa. Olen jokus ollut suhteessa alkoholistin kanssa, ja riidellyt asiasta monet kerrat. Ja kuten kuvitella saattaa, asiat eivät päättyneet kovin hyvin. Ero tuli, ja myöhemmin ajateltuna olisi pitänyt erotajo aikaisemmin. Toki lapsia ei onneksi ollut.Ihmettelen kyllä, että miten mies voi suuttua juuri juomisesta sanomisesta noin paljon. Se tuntuu mustakin älyttömältä ja hälyttävältä. Ei tuo kumminkaan baarissa käy ja uskon miehen lasta hoitavan. Mies kännää siis kotona. Jos nyt tästä sopu tulee. Toivottavasti tulisi. Lisätään vielä, että lapsi on yhdessa haluttu ja toivottu. Tiedän ettei välttämättä tämän ketjun perusteella uskoisi, mutta näin on. Jotenkin kuulemma vaan provosoin miestä nalkuttamalla juomisesta. En voi itse ymmärtää, miksi hän suutttuu mulle tuosta 37+ maininnasta noin paljon. Mies ei suostu tuosta puhumaan oikein vaikka yritin. Selitti vain jotenkin et tuo aiheuttaa riitaa et anna olla tms.
Mutta alkoholisti suuttuu verisesti, koska kyseessä on hänelle tärkeä aine, joka antaa helpotusta, rentouttaa, ei motkota yms. Valitettavasti alkoholistille se alkoholi on "ykköslapsi", ja sen jälkeen tulee muut. Toivottavasti tilanteenne selviäisi parhain päin. Hakekaa ulkopuolista apua, kun tämä tilanne rauhoittuu, mikäli juominen jatkuu. Voimia.