The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en muista onko mua edes ekoilla rehveillä pussattu...ai niin mut enhän mää oo rehvaillut oikeestaa kunnoolla koskaan.Exän kanssa pussattiin jo saman iltana kun tavattiin,yökin oltiin yhessä luskikassa mutta ihan vaatteet päällä. Ja kaipa me sit virallisilla ekoilla treffeilläkin pussattiin.luulisin. Mut nykysin on vähän vähissä pussailut ja ylipäätään treffailut. Pussaamine on niin kivaa,voi kun olis joku jota pussata joku ihan oikea eikä mikään random tyyppi.Joku jota sais pussata aina kun haluaa.
Äh,ei parane nyt miettiä näitä tai vaivun synkkyyteen.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en muista onko mua edes ekioillarehveillä pussattu...ai niin mut enhän mää oo rehvaillut oikeestaa kunnoolla koskaan.Exän kanssa pussattiin jo saman iltana kun tavattiin,yökin oltiin yhessä luskikassa mutta ihan vaatteet päällä. ja kaipa se sit virallisilla ekoilla treffeilläkin pussattiin.luulisin. Mut nykysin on vähän vähissä pussailut ja ylipäätään treffailut. Pussaamine on niin kivaa,voi kun olis joku jota pussata joku ihan oikea eikä mikään random tyyppi.Joku jota sais pussata aina kun haluaa.
Äh,ei parane nyt miettiä näitä tai vaivun synkkyyteen.
Kyllä sulle osuu kohdalle vielä joku ihana, odotappas vaan :rolleyes:
 
IhQ
Mä en muista onko mua edes ekioillarehveillä pussattu...ai niin mut enhän mää oo rehvaillut oikeestaa kunnoolla koskaan.Exän kanssa pussattiin jo saman iltana kun tavattiin,yökin oltiin yhessä luskikassa mutta ihan vaatteet päällä. Ja kaipa me sit virallisilla ekoilla treffeilläkin pussattiin.luulisin. Mut nykysin on vähän vähissä pussailut ja ylipäätään treffailut. Pussaamine on niin kivaa,voi kun olis joku jota pussata joku ihan oikea eikä mikään random tyyppi.Joku jota sais pussata aina kun haluaa.
Äh,ei parane nyt miettiä näitä tai vaivun synkkyyteen.
:hug: Höh..kyllä se vielä tulee vastaan, se semmoinen spesiaalipussattava :)
 
Tää päivä ... öööh... meni.

Aamusella kipaisin nurkkabaarissa siemaisemassa aamukaffet ja jatkoin asioille. Palatessa piipahdin nurkkabaarissa hörppimässä iltapäiväkaffet ja tarjolla oli jätskiäkin. Jumiuduin pelaamaan shakkia.

Ny tarttis heittää koneellinen pyykkiä ja pakata laukku.

Aamulla 10.06 juna sanoo tsuktsuk ja suunnistaa kohti pohjanmaata.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Pyykit koneessa.

Ruutiksen fissuista tuli mieleen, et meikäläinenkin täs suunnittelee viikon ruokalistaa.

Kandee suunnitella ja mahdollisimman paljon tehdäkin het huomenna, koska jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin ko perille päästään, ni melko nopiaa aletaan sedän kans puhumaan politiikkaa ja parantamaan maailmaa.

Et älkää ihmetelkö jos maailma ens viikolla näyttää vähän paremmalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mä oon ihan ruskee :D En oo kerenny täälläkään kuin pyörähtään pikaseen kun päätin hyväksyä nää helteet ja pakottaa itteni nauttimaan niistä. On tullu lenkkeiltyä ja vietettyä pihalla aikaa niin paljon et ei taida olla valkosta kohtaa mun hipiässä :LOL:

Hain jälkihaussa koulutukseen joka alkais nyt syksyllä ja huomenna ois valintakoe. Jännittää tosi paljon vaikkei siinä pitäis olla mitään jännittämistäkään, kunhan on oma itsensä. ApuA.
Sit ei voi pyytää rusketusrajakuvaa :rolleyes:
Tsemppiä huomiseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä