"Mamut tuovat tappavan Ebolan Eurooppaan."

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rikkautta tämäkin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki ebolaan sairastuneet afrikkalaiset pitää tuoda Suomeen, koska ihmisoikeudet. Täällä heille on veronmaksajien rahoittamana tarjolla paljon parempaa hoitoa kuin kotona Afrikassa. Emmehän me halua jättää näitä ihmisraukkoja sairastamaan ja kuolemaan likaisiin savimajoihin?

Ulkomaalaislaissa on ebolaperäiselle maahanmuutolle jo valmis pykäläkin olemassa, yksilöllinen inhimillinen syy oleskeluluvan saamiseksi.
 
[QUOTE="suvaitsevainen";30135833]Kaikki ebolaan sairastuneet afrikkalaiset pitää tuoda Suomeen, koska ihmisoikeudet. Täällä heille on veronmaksajien rahoittamana tarjolla paljon parempaa hoitoa kuin kotona Afrikassa. Emmehän me halua jättää näitä ihmisraukkoja sairastamaan ja kuolemaan likaisiin savimajoihin?

Ulkomaalaislaissa on ebolaperäiselle maahanmuutolle jo valmis pykäläkin olemassa, yksilöllinen inhimillinen syy oleskeluluvan saamiseksi.[/QUOTE]

:heart:
 
Faktahan on se, että olisi vain hyvä, että koko maapallon yli pyyhkäisisi vastaavanlainen epidemia, joka tappaa 90% väestöstä, sukupuoleen, ikään, kastiin jne katsomatta. Tämä on ikävä totuus, mutta en silti haluaisi olla niiden kuolleiden joukossa, haluan kuolla vanhana
 
[QUOTE="suvaitsevainen";30135833]Kaikki ebolaan sairastuneet afrikkalaiset pitää tuoda Suomeen, koska ihmisoikeudet. Täällä heille on veronmaksajien rahoittamana tarjolla paljon parempaa hoitoa kuin kotona Afrikassa. Emmehän me halua jättää näitä ihmisraukkoja sairastamaan ja kuolemaan likaisiin savimajoihin?

Ulkomaalaislaissa on ebolaperäiselle maahanmuutolle jo valmis pykäläkin olemassa, yksilöllinen inhimillinen syy oleskeluluvan saamiseksi.[/QUOTE]

Tehdään vaihtokauppa. Annetaan sut sinne jonnekin synkkääkin synkempään Afrikkaan. Sulla on niin paljon läskiä, että kokonainen leijonalauma elää sut syötyään viikkotolkulla. Sä olet ongelmajätettä, niin tulee ainakin kierrätetyksi.
 

Yhteistyössä