Olipas se kyytiä
Ja voi apua huomenna lissää...
Löytyy jajotain 30 merkkiä pitkä. Oli pakko selvittää, kun käyttäjät pyyteli. Tosin eivät sitten halunneetkaan tehdä itse kyseistä määritystä...Siis eihän vastaajapalvelua varten ole mainstream älypuhelimissa vissiin koskaan tarvinnut syntakseja, ihan valikoissa löytynee optiot.
En toki tiedä miten sitten pienemmät valmistajat on asian hoitaneet.
Kelpaa vaniljaa olisi pakkasessa, anybody?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30135797:Kyllä . Otetaanko jätskiä myös?
Sie hymyilet leveästi . Eli ilmeisesti oli kivaa.Olipas se kyytiä
Pääsitkö jo auton rattiin?Olipas se kyytiä
Mie taidan kallistua minttuun .Kelpaa vaniljaa olisi pakkasessa, anybody?
Uudemmissa taitaa olla tuo "aikakatkaisu".Omissa Nokia e-sarjan luureissa voi siirtää kokonaiset biisit helposti. Muista malleista en tiedä.
Kyllä susta vielä rallikuski leivotaan :hug:Olipas se kyytiä
Join vartti sittenPäiväkahviaika?
Jäätelö menee ainaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30135797:Kyllä . Otetaanko jätskiä myös?
Noo..vähän pelottavaa ja sekavaa mutta meni ihan ok. Auto sammui vaan pari kertaa vahingossa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30135803:Sie hymyilet leveästi . Eli ilmeisesti oli kivaa.
Joo, ekat ajotunnit nyt takana. Huomenna vielä yksi tunti sovittuna, pitäis kuulemma oikeelle tielle päästä jo :OPääsitkö jo auton rattiin?
ajotunnillahan sinun piti olla :OOlipas se kyytiä
ajotunnillahan sinun piti olla :O
Kaikilla sammuu auto alussa . Joten sie oot pärjännyt oikein hyvin :flower:.Noo..vähän pelottavaa ja sekavaa mutta meni ihan ok. Auto sammui vaan pari kertaa vahingossa.
Niin, onhan se sekin "ajelua"... Ja ihan tunti varattu moiseen, aika ylellistä lapsiperheessä.
No olinkin :stick:
:snotty: Miten tää nyt taas tämmöseks meni..hyi sinua.Niin, onhan se sekin "ajelua"... Ja ihan tunti varattu moiseen, aika ylellistä lapsiperheessä.
Mua jännitti aina mäkilähdötMuistuu elävästi mieleen, kun ekalla tunnilla ajoin hitaasti madellen muun liikenteen iloksi Stadionin kupeesta Hakaniemeen. Tais jäädä mun kynnenjäljet rattiin.
Kyllä se siitä lähtee Ihqu, ollaan me muutkin opittu.
Minnuu taskuparkit .Mua jännitti aina mäkilähdöt
Silloinhan sitä ei tapahtunut :saint:En tee taskuparkkia ellei kadunpätkä ole tyhjä suuremmalta alalta. Kerran kiepautin auton kadunvarteen jalkakäytävän kautta. Meni helpommin ja oli vähän kiire. Kukaan ei nähnyt :ashamed:
Vähän kuin heittäytyisi kansallispukuun .Huh, heitin säkillisen vanhoja vaatteita ja muuta kamaa roskiin. Kuinka vapauttavaa