Päivän kukka: FuchsiaHuomenta. Tää aamu ei nyt menny ihan putkeen; mulla ois ollu tentti, mutta heräsin auttamatta liian myöhään : / Ja mulla oli kolme herätystä päällä, eikä näyttäny ees, että oisin koskenu puhelimeen. Fuckses.
Päivän kukka: FuchsiaHuomenta. Tää aamu ei nyt menny ihan putkeen; mulla ois ollu tentti, mutta heräsin auttamatta liian myöhään : / Ja mulla oli kolme herätystä päällä, eikä näyttäny ees, että oisin koskenu puhelimeen. Fuckses.
Voi kyllä. En tiijä enkö sit sen takia heränny, kun ee oo tottunut uuden puhelimen herätysääneen. Toisaalta heräsin mää siihen eilenki.Päivän kukka: Fuchsia
Aivan varmasti on vähintään 20 senttinen otsassa.Voi kyllä. En tiijä enkö sit sen takia heränny, kun ee oo tottunut uuden puhelimen herätysääneen. Toisaalta heräsin mää siihen eilenki.
Tuon tentin voi tehä talvellaki, mutta hieman tää nyppii :kieh:
Ei passaa, kokeilin kahesti ja heti kuulokkeiden kytkettyä puhelin heittää ittensä kiinni.huomenta :flower:
nekö ne vanhat kuulokkeet ei muka passaa uuteen luuriin?
Aika pieneksi veikkaat, ollaan sentään palstalla :xmas:Aivan varmasti on vähintään 20 senttinen otsassa.
Noh, eipä kannata kaatunutta maitoa surra. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Huomenta toffo :flower: Ääh heti rupes tekeen mieli karkkia |OHuomenta!
Olen karkkilakossa, en voi tarjota :kieh:Huomenta toffo :flower: Ääh heti rupes tekeen mieli karkkia |O
Ja haet varmana vielä pizzan päälle kun nälkä iskee :hug:.Lohdutan itseäni kahvilla ja keksillä :'(
Miulle kanssa sama rotu .Mäki haluaisin koiran, mutta laboratorionnoutajan sijaan ottaisin k-kaupannoutajan. Kävisi mun puolesta kaupassa ja voisi samalla reissulla palauttaa kirjaston kirjat.
Ei ollu kökkö ostos ilmeisestiAika pieneksi veikkaat, ollaan sentään palstalla :xmas:
Joo emmää jaksa nyt tätä liikaa ressata, teen syksyllä uudestaan ja täts it. On liian kuumakin stressiin ja tiskataki pitäs.
Täytyy virittää tuohon puhelimeen joku isompi herätysääni. No tästä epäonnesta huolimatta iphone :heart:
Nukuin tentin ohi, kun en kuullut herätystä, tai ehkä olin sössinyt herätyksen, kun on uusi puhelin. Oh well.Mikä Mynttiksellä painaa?
Juu oon tyytyväinen. No en nyt kaikkea osaa käyttää tietenkään vielä, esim kalenterin kans en oo oikein tutustunut vielä.Ei ollu kökkö ostos ilmeisesti
Hanki herätyskello :headwall:Nukuin tentin ohi, kun en kuullut herätystä, tai ehkä olin sössinyt herätyksen, kun on uusi puhelin. Oh well.
No ei niin ko palstalla on parempaa seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30135543:Miulle kanssa sama rotu .
Voisin itseasiassa ottaa toisenkin samalla. Sellaisen työkoiran. Mitään seurakoiraa tässä nyt tarvita.
Niin juuri :heart:.No ei niin ko palstalla on parempaa seuraa.
Oon kyllä käyttäny onnistuneesti puhelinta herättämiseen jo vuosia, eiköhän se tästä kun säädän äänen sopivaksi, lue: helevetin isoksi.Hanki herätyskello :headwall:
iTunes muutes sinne koneelle niinkuin olis jo!Oon kyllä käyttäny onnistuneesti puhelinta herättämiseen jo vuosia, eiköhän se tästä kun säädän äänen sopivaksi, lue: helevetin isoksi.
Joskus tuokaan ei oikein oo auttanut :ashamed:.Oon kyllä käyttäny onnistuneesti puhelinta herättämiseen jo vuosia, eiköhän se tästä kun säädän äänen sopivaksi, lue: helevetin isoksi.
On niin ärsyttävää etten viitsi enää kokeilla. Mä en ainakaan onnistunut tekemään pidempiä kuin 29 sekkaa kestäviä soittoääniä.iTunes muutes sinne koneelle niinkuin olis jo!
Sieltä saa kivoja soittareita ja hälyääniä.
Jos ei itse jaksa väsätä (voi olla vähän ärsyttävää puuhaa aloittelijalle).
Ainoa syy näihin juttuihin on se, että mielummin ottavat sulta sen euron siitä että valitset itunes listasta suoraan sen sun mielestä kivan äänen, kuin että helpottavat sun omaa tekemistäsi.On niin ärsyttävää etten viitsi enää kokeilla. Mä en ainakaan onnistunut tekemään pidempiä kuin 29 sekkaa kestäviä soittoääniä.