The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin pyöräilee ja hiki tuli.Oli mulla eväätkin,lonkeroa:D tarkotushan oli mennä terassille(taas) mutta ei siitä sitten mitään tullut kun iski taas joku ihmiskammo. Ja nyt olis ollut enempi ihmisiä kuin eilen.Ja loppuviikko onkin sitten vesisadetta ja ukkosta.
Ja asia jota tässä miettinyt niin luulin että tein päätöksen kunnes pääsin kotiin ja tulin taas toisiin ajtuksiin.Ei musta ole päättämään asioita.

Kävin pyöräilee ja hiki tuli.Oli mulla eväätkin,lonkeroa:D tarkotushan oli mennä terassille(taas) mutta ei siitä sitten mitään tullut kun iski taas joku ihmiskammo. Ja nyt olis ollut enempi ihmisiä kuin eilen.Ja loppuviikko onkin sitten vesisadetta ja ukkosta.
Ja asia jota tässä miettinyt niin luulin että tein päätöksen kunnes pääsin kotiin ja tulin taas toisiin ajtuksiin.Ei musta ole päättämään asioita.
Anna ne vaihtoehdot niin mie päätän siun puolesta.

Olo tuntuu niin jälkeenjääneeltä. Mie en oo yksin yksin matkustanu ku bussilla, kotoo vanhempien luota kaupunkiin ja takas, joskus teininä. Tietty useempia kertoja toi sama reissu mut kuitenkin. Pari kertaa kaverin kans käyty Ikeassa..
Nuorena aika paljon matkustin pääkaupunkiseudulle kesäisin. Ja oikeastaan suuri osa matkustamisistani on ollut yksin tai kahdestaan jonkun kaverin kanssa.

Se on ihan kivaa oikeasti.

Mä oon tosi huono lähtee reissuilee vaikka haluisin mutta yksin se on aika työn ja tuskan takana lähteä vaikka mikään ei pidättele täällä. Mutta sitten kun pääsee reissuun niin on tyytyväinen että tuli lähdettyä.Mä vaan olen sen sorttinen et tykkään tehdä asioita jonkun kanssa.johtuu ehkä siitä kun suurimman osan ajasta on yksin niin olis kiva tehdä seurassa jotain.

Olo tuntuu niin jälkeenjääneeltä. Mie en oo yksin yksin matkustanu ku bussilla, kotoo vanhempien luota kaupunkiin ja takas, joskus teininä. Tietty useempia kertoja toi sama reissu mut kuitenkin. Pari kertaa kaverin kans käyty Ikeassa..
Ei kaikki matkusta. Ei se ole kaikille mikään must-juttu.

(Esim. mun anoppi halusi mielummin ostaa mökin läheltä kotoa, koska se on sen juttu. Mulle matkustaminen on henkireikä ja about 3 kk reissusta paluun jälkeen alkaa menojalkaa taas vipattamaan. Nyt on 11 kk siitä kun viimeksi olin koneessa ja itkua meinaan tirauttaa kun kaipuu on niin kova istumaan peltipurkkiin ja samoamaan muille maille.)

Ensimmäinen oma reissu yksin oli 14-vuotiaana Pariisiin, Lontooseen ja Britannian rivieralle. Viimeisin puolitoista vuotta sitten Lissaboniin. Chicagoon oli tarkoitus lähteä myös ilman perhettä viime joulukuussa, mutta koin fiksummaksi perua reissu eikä riskeerata kauan toivottua raskautta. Nyt katselin syyskuulle parin päivän matkaa Lontooseen, vaikkakin Berliinihän se mulle taas huutelee.

Totta on että matkustaminen avartaa - siis ihan varmaan jo matka viereiseen tuppukylään antaa jotain uutta - mutta ilmankin pärjää mainiosti. Jos sitä haluaa reissata, sitten reissaa. Jos ei, niin sitten ei. Mutta kokeilla kannattaa. Voi vaikka innostua. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä