P
poikani hakosteillä
Vieras
(Villen nimi muutettu) Näin pojan polttamassa ja ei muuta tee kun pelaa. Mieheni puhui pojalle kaikesta.. Mutta ei mennyt kuuleviin korviin. Kaikkea on yritetty, ulosmenokieltoa viikonlopuiksi, kuitenkin jälki istunnossa on ollut väkitunnilla polttamisesta ja koulun jälkeen aina käynyt vetelemässä savua keuhkoihin. Nyt kesälomalla ollaan tarkkailtu pojan touhuja, haisee röökiltä kuitenkin usein. Ja edelleen sitä GTA Vitosta pelataan konsolilla, kotiinkin kun tulen niin kysyn että missäs Ville on, mies vastaa vaan että : pelaamassahan se.. Molemmat ollaan varoitettu, että pian otetaan konsoli pois, jos ei poika itse osaa itseään noin vanhana hillitä. Perheeseen kuuluu tyttö (11v) hänkin pelaa paljon mutta hillitsee pelaamistaan ja harrastaa lenkkeilyä ja jalkapalloa. Poika ei mitään. Kun menen viemään tavarat työhuoneeseen niin pimeä huone käytävän päässä (jossa villen huone). Tää on mahdotonta, onko teillä samanlaisia lapsia, onko teillä kokemusta tälläisestä, ja mahdollista apua? Konsolin toki otan pois pian jos ville ei itseään pelistä irrota, joten sen kannalta apua en tarvitse, mutta tietty poika pääsee tytönkin konsolilla pelaamaan, noh, tyttö on niin "kultainen" että ei varmasti anna pelata, mutta tuo tupakanpolton kanssa, kun poika menee ulos niin ainahan se ottaa röökiä, enkä tiedä mistä saa, kaverin serkku on siinä iässä ja kuulemma syyllistynyt tuollaiseen, joten josko siinä olisi tupakan lähde, olen huomannut, että pojalla on varasto täynnä röökejä, mutta en vain löydä sitä (sentakia olen huomannut, että poika on käynyt jossain, ja tuonut pari askia mukanaan). Kiltit ihmiset, auttakaa, multa ideat loppu, mieskään ei keksi mitään.