Joku oli ajanut tyttäriensä päät siiliksi

:D
Näin pari alle kouluikäistä tyttöstä, päällä pinkkiä ja kaljut päät :O
Pisti katsomaan kyllä pari kertaa, ensin näin toisen ja ajattelin että jaahas, on tyttö saanut sakset käteensä ja jouduttu ajamaan kaikki pois,mutta sitten näin toisenkin, molemmilla puolen millin siili.
Kauniita tyttöjä, ja sopi hyvin, mutta eipähän tuota joka päivä näe.
Mites on, ajaisitteko oman tyttärenne siiliksi, jos tahtoisi? n. 3-5vuotiaan?

ajaisin, jos olis tyttö ja pyytäis. mun pojalla on aika pitkä, vaalea, kihara tukka, 3,5v. en ole hennonut leikata lyhyeks ja kun olen asiasta kysynyt, ei halua, että leikataan lyhyeksi. tosin tuskin tajuaa, mitä se edes tarkoittaa.

Myös täit tuli mieleen. Mutta mikäs siinä vaikka ei olisikaan täitä. Kasvaahan se tukka. Pojilla voi olla pitkä tukka miksi tytöillä ei vois olla lyhyt?
No minulla on sivuilta ihan siiliksi ajeltu, päällihiukset max 5cm. Mutta tyuntuu tytöllä jotenkin eri.
nuorimmalla pojalla on niskassa korkkiruuvikiharat, ettei nyt ihan perinteikkäästi mennä tietysti meilläkään

Toisella voi olla myös syöpähoidot vieneet tukan ja toinen halunnut samanlaisen kuin siskollaan, mistä tuota tietää. Itse en ajelisi tyttöjeni päitä siiliksi, koska esim. 5v ei vielä tajua, kuinka hitaasti tukka kasvaa takaisin. Tietysti riippuu tytön luonteesta, mutta omani tykkää kun nipsestä ja leteistä.

Toisella voi olla myös syöpähoidot vieneet tukan ja toinen halunnut samanlaisen kuin siskollaan, mistä tuota tietää. Itse en ajelisi tyttöjeni päitä siiliksi, koska esim. 5v ei vielä tajua, kuinka hitaasti tukka kasvaa takaisin. Tietysti riippuu tytön luonteesta, mutta omani tykkää kun nipsestä ja leteistä.
Ei ollut syöpähoidoista (silloin on kalju, ei siili, eikä kesken syöpähoitojen voi olla uimarannalla uimassa ).
Minun tyttö taas inhoaa kaikkea tyttömäistä, siksi haluaisin pitää hänellä edes nuo hiukset ,kulkee useimmten niin poikamaisissa vaatteissa

vier as
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30128716:
Ei ollut syöpähoidoista (silloin on kalju, ei siili, eikä kesken syöpähoitojen voi olla uimarannalla uimassa ).
Mutta kun syöpähoidot on ohi, hiukset alkaa kasvaa taas. Ja jos on jo siili, saattaa hoidoista olla jo hyvän aikaa. Silloin voisi jo käydä rannallakin.

meillä
Tyttö vinkui viime keaänä että pitää leikata lyhyeksi hiukset, pitkät kuulemma kutittaa. Ikää oli 3vuotta. Leikkasin sit niin että takaa niaka jää paljaaksi, eteenpäin putenee ja sit on otsis, jota kyllä koitetaan kasvattaa pois yhteisestä halusta.

Oon kuitenki miettiny että jos nyt leikkais ihan siiliksi.. ja oikeestaan tyttö on itekki siitä puhunu... Mutta harkinnassa vielä.

syöpähoidot
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30128716:
Ei ollut syöpähoidoista (silloin on kalju, ei siili, eikä kesken syöpähoitojen voi olla uimarannalla uimassa )
OT, mutta kyllä ammattivalittaja voi. Ja käydä hammaslääkärissä.

Alkuperäinen kirjoittaja syöpähoidot;30128882:
OT, mutta kyllä ammattivalittaja voi. Ja käydä hammaslääkärissä.
Aikuinen on eri,lapsille laitetaan syöpähoitojen ajaksi keskuslaskimokatetri tai -portti, aikuisille ei. Eikä yksikään tervejärkinen syöpää sairastavan vanhempi veisi lasta yleiselle rannalle pöpöjen sekaan..
Hammaslääkäri on pakollinen hoitojen aluksi, ainakin lapsilla.

ja vier as :lle:
Jos on alle sentin siili, on vielä alentunut vastustuskykykin. Ja olisin varmaan tunnistanut ;)

Syöpähoidot
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30128977:
Aikuinen on eri,lapsille laitetaan syöpähoitojen ajaksi keskuslaskimokatetri tai -portti, aikuisille ei. Eikä yksikään tervejärkinen syöpää sairastavan vanhempi veisi lasta yleiselle rannalle pöpöjen sekaan..
Hammaslääkäri on pakollinen hoitojen aluksi, ainakin lapsilla.

ja vier as :lle:
Jos on alle sentin siili, on vielä alentunut vastustuskykykin. Ja olisin varmaan tunnistanut ;)
Kyllä aikuisilla käytetään katetreja ja portteja paljonkin, samoin hammaslääkäri on normikäytäntö ennen hoitoja. Mutta tämä oli vaan sarkasmia ammattivalittajan muka-lymfoomaa kohtaan, tarinaa jossa ei mikään 'fakta' mene kohdalleen... Ja edelleen sorry, oli OT. :)

Yhteistyössä