The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nuorena naisena mä en olis ollenkaan varma siitä montako päivää SAA olla yksin.
Terassisi on tänäänkin auki.
No jos siellä terdellä ei päivälläkään montaa ihmistä ollut niin ei siellä sunnuntai illallakaan ketään ole. Ja mitä hyötyä siitä on kun en mä halua nyt mitään paikallista miestä. Jo se on todettu että ei näistä miehistä ole kuin harmia. Enmpi mua nyt ahdistaa toi et pitää mennä töihin...en mä haluis mennä vielä.
 
mää luulen että tinksu on oikeessa tossa että miehistä on naiselle etupäässä harmia
ainakin näistä tän paikan miehistä.Mä tyhmä oon haksahtanut pari kolmekin kertaa näihin ja jokanen on satuttanut mua joten ei kiitos enää näitä paikallisia.Eihän se ole siitä kii satuttaako joku vai ei mutta jos on paikallinen niin sitten niitä täytyy vielä jälkikäteenkin nähdä ja se vasta paskaa on.
 
Ei helpottanut..no okei iha vähän. Hyppäsin autoon ja vedin ilmastoinnin täysille samoin kun radio Cityn...sitten lähin ajelee mettätielle joka on mutkanen ja annoin tulla...mietin viime kuukausien asioita ja muutenkin elämääni ja ajattelin että yksin autossa musiikin pauhatessa saan vollottaa ihan täysillä ilman että kukaan näkee ja niin mä tein. Ehkä säälittävää mutta autosta on tullut mulle sellanen paikka missä saan olla yksin ja miettiä tai olla miettimättä ja huudattaa musiikkia ihan täysillä ja yleensä se on sillon toi city. Ehkä se vähän helpotti.

Ja katoin samalla kun tulin niin eipä juuri terdellä ketään ollut,muutamia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä