En jaksa metsastellä enempiä kappaleita, mut Juju-Hullu on ihan paras, Kasmirin-Vadelmaveneen ja Atomirotta-Aurinkoon biisien rinnalla
mää tanssisisn tätä sillon kun oli hitti niin laivalla yhen tyypin kanssa.yritti houkutella jatkoille mutta en lähtenyt. mut aina kun tän kuulen niin se laivareissu tulee mieleen.kesäbiiseistä puheenollen (ihQ) tässä yks hienoista... tulee muistoja
[video=youtube;hcm55lU9knw]https://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw[/video]
...tiiäkö, kun toi ihana sade alkoi, niin meijen nuorimmaiset vetäs ittensä pikkareisilteen ja lähtivät sinne sateeseen pomppimaan ja ketkuttelemaan ja nauramaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30126488:Mäki voisin ottaa ripauksen vettä, menisin pomppiin tuonne pihalle sateeseen.
Ai tount nöy. Minä täällä nyt ainakin oon.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30126592:Ompa nyt kauheen hiljasta porukkaa :/ Missä kaikki on?
Mein tarvii pistää kauheet hulinat pystyy pyjamabileet, ku muut on poisAi tount nöy. Minä täällä nyt ainakin oon.
näillä helteillä ei paljon pyjamaa tartte:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30126606:Mein tarvii pistää kauheet hulinat pystyy pyjamabileet, ku muut on pois
No mut pidetään pyjamattomat bileetnäillä helteillä ei paljon pyjamaa tartte:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30126629:No mut pidetään pyjamattomat bileet
No ne täällä yleensä hengaavat, nyt jo valmiiksi helteen rasittamat, vanhat sedät varmaan kupsahti shokista ku vilahti :xmas:Rupesin vilauttelee niin viimesetkin katos...
tekohengityksen paikka ilmeisestiNo ne täällä yleensä hengaavat, nyt jo valmiiksi helteen rasittamat, vanhat sedät varmaan kupsahti shokista ku vilahti :xmas: