ei se oo tietämistä että olettaa pahinta, hassu.tiesinhän mä et ei lähe jos kysyn,kysyin yhtä mutta taas sano ettei nyt kun on...ja liuta syitä. No vittu ei sit,miksi edes kysyin kun tiesin vastauksen:headwall:
ei se oo tietämistä että olettaa pahinta, hassu.tiesinhän mä et ei lähe jos kysyn,kysyin yhtä mutta taas sano ettei nyt kun on...ja liuta syitä. No vittu ei sit,miksi edes kysyin kun tiesin vastauksen:headwall:
Ddr on nopea oppimaan. Tykkään.Muista ne sihijuomat saunaan yleisöä varten!
tässä tapauksessa tiesin ja tiedän,ei se koskaan lähe ja mietinkin miksi vaivaudun kysymään.Yksipuolista tää ystävyyden ylläpitä...vai voiko enää ystävyydestä puhuakaan kun ikinä koskaan lähde/tee jos kysyy johonkin. Ilmeisesti ei seura enää kiinnosta,sitä ollaan niin vaan nyhynyhy ukon kanssa ja kotona vaan ollaan kahestaan. vittu!ei se oo tietämistä että olettaa pahinta, hassu.
nii, sellasta se on monelle kun sen kumppanin löytää, ei enää niin kiinnosta menot.tässä tapauksessa tiesin ja tiedän,ei se koskaan lähe ja mietinkin miksi vaivaudun kysymään.Yksipuolista tää ystävyyden ylläpitä...vai voiko enää ystävyydestä puhuakaan kun ikinä koskaan lähde/tee jos kysyy johonkin. Ilmeisesti ei seura enää kiinnosta,sitä ollaan niin vaan nyhynyhy ukon kanssa ja kotona vaan ollaan kahestaan. vittu!
No joo,nää ollut yhessä jo 15vuotta että ei ihan uudesta jutusta oo kyse.nii, sellasta se on monelle kun sen kumppanin löytää, ei enää niin kiinnosta menot.
Ei ole saunaaMuista ne sihijuomat saunaan yleisöä varten!
No eihän se olekaan välttämättä mitenkään kiinni siitä että kuinka kauan.No joo,nää ollut yhessä jo 15vuotta että ei ihan uudesta jutusta oo kyse.
No eikai välttämättä mutta surullista et kaverit unohtuu tyystin.Olis edes lapsia niin vois ymmärtää mutta kun ei ole niitäkään. ja hei,oon mäkin joskus suhteessa ollut mutta en mä kavereita unohtanut vaikka vielä asuin ihan eri paikkakunnallakin,silti tulin aika ajoin tapaamaan ja pidin yhteyttä.Nyt sentään asutaan samal paikkakunnalla.No eihän se olekaan välttämättä mitenkään kiinni siitä että kuinka kauan.
Voi olla tai sit en,oisi vaan ollut kiva jutskailla tyttöjen juttuja.Lähde tinku yksin pyörähtään, tiedä vaikka olis tuttuja liikkeellä
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124031:Perkele hyökkäsi palstalle :O.
Nämä vissiin liittyivät siihen ketjuun.Joku perkele näyttää saaneen helteistä tarpeekseen.
Pitäiskö tohon uskoa?
tässä nyt ei oo varmaan kyse edes siitä,muikkeli vaan ei koskaan lähe minnekkään.On nyhistynyt vaan kotiin.vaikka mies menee omia menojaan(ei kaljareissuja) niin muikkeli ei silti lähde minnekkään vaikka olis yksin kotona,en tajua miks.ei sole miehellekkään mukavaa että on semmonen akka joka ei hetkeksikään päästä miestään valvovan katseensa alta
tussun alla on hyvä mutta rajasa kaikella
no eihän sillä ole mitään väliä sinänsä asian kanssa miten kukakin itse asian käsittelee, kunjotkut saa vaan suhteesta sen mitä tuntee tarvitsevansa ja ehkä sillä on muita kavereita ja kokee että on jotenkin eri tilanteessa niin, että on enemmän yhteistä niiden kanssa.No eikai välttämättä mutta surullista et kaverit unohtuu tyystin.Olis edes lapsia niin vois ymmärtää mutta kun ei ole niitäkään. ja hei,oon mäkin joskus suhteessa ollut mutta en mä kavereita unohtanut vaikka vielä asuin ihan eri paikkakunnallakin,silti tulin aika ajoin tapaamaan ja pidin yhteyttä.Nyt sentään asutaan samal paikkakunnalla.
Joku spämmäs varmaan parikymmentä kertaa saman alotuksen missä tais vaan lukea perkele perkele perkele......ja jotain että pää sekoaa kuumuuden takia, huomaatteko? Tms.Nämä vissiin liittyivät siihen ketjuun.
Vai oliko edes mikään mielenkiintoinen?
OkJoku spämmäs varmaan parikymmentä kertaa saman alotuksen missä tais vaan lukea perkele perkele perkele......ja jotain että pää sekoaa kuumuuden takia, huomaatteko? Tms.
No ei sillä ole ja tätä meno menettää meidät keitä sillä on.no eihän sillä ole mitään väliä sinänsä asian kanssa miten kukakin itse asian käsittelee, kunjotkut saa vaan suhteesta sen mitä tuntee tarvitsevansa ja ehkä sillä on muita kavereita ja kokee että on jotenkin eri tilanteessa niin, että on enemmän yhteistä niiden kanssa.
Se on ihan normaalia elämää että joistain kaverisuhteista kasvetaan pois juurikin siksi kun ei ole tarpeeksi niitä yhteisiä asioita. Samalla tavalla käy myös parisuhteille joskus.
Asut väärässä kaupungissa, tai sit mä : /Mie kyl voisin terdelle/baariin/keikalle tms. lähteäkin mutku ei oikeen oo kaveria.: /
ehkä sitä ei sitten kiinnosta.No ei sillä ole ja tätä meno menettää meidät keitä sillä on.