kahvikirahvi
Se sanoi väsyneensä mun väsymyksen katselusta, niin ei jaksa enää mennä pesemäänÄitis pelotteli sua vaan =)
Se sanoi väsyneensä mun väsymyksen katselusta, niin ei jaksa enää mennä pesemäänÄitis pelotteli sua vaan =)
Hmmm...Ja nyt kun kaikki on taas jossain niin en saa edes terde seuraa Vaikka ei ne (varmaan) lähtis siltikään. Yksin en jaksais mennä juomaan yhtä ylikallista lonkeroa.
Mulla taas on soppakattila tulilla. Mikään soppaa järeämpi eväs ei ny oikeen tunnu maistuvan.laitoin kilon muikkuja savupönttöön, täällä olis kohta tarjolla palavimuikkua
jos ei muu auta niin kokeile windows nappia ja prnt scrn nappiaNoku ei se ota sitä kuvaa että sais liitettyä. Höh.
Pitsa maistuiMulla taas on soppakattila tulilla. Mikään soppaa järeämpi eväs ei ny oikeen tunnu maistuvan.
Mutku mä haluun jutella tyttöjuttuja tyttöjen kanssa. Enkä haluu nyt mitään pillunvonkaajia seurakseni.Hmmm...
Täälläpäin jos nainen tulee yksin (tai vaik kaverin kans) terassille, niin seurasta ei o puutetta. Pikemminkin ylitarjontaa.
Ei kaikkia lähentymisyrityksiä pidä tulkita vonkaamiseksi.Mutku mä haluun jutella tyttöjuttuja tyttöjen kanssa. Enkä haluu nyt mitään pillunvonkaajia seurakseni.
Ei tirkistelijöitä o tarkoituskaan huomata.
Ei niin mutta yleensä ne on niitä.Ei kaikkia lähentymisyrityksiä pidä tulkita vonkaamiseksi.
Ihan ymmärrettävää tuolla auringonvalossa. No, ens kerralla sit.me vissiin sokaistuttiin ja sillä eksyttiin
Ahaaa, olittekin noin ovelia |OEi tirkistelijöitä o tarkoituskaan huomata.
Mees kattoon sinne saunaas, niin huomaat, että siellä ei o ainuttakaan sihijuomaa jäljellä, eihän?
Hmmm... tietty pitsa vois maistua. Ehkä.Pitsa maistui
Ja sitä jäikin vielä
Peesaan tätä.Ei niin mutta yleensä ne on niitä.
Muista ne sihijuomat saunaan yleisöä varten!Mä meen än yy tee, nyt suihkuun