Jos joku pesee sit mun selän?Ei kun selät.
Jos joku pesee sit mun selän?Ei kun selät.
Tuskin on pulaa pesijöistä.Jos joku pesee sit mun selän?
Juu, tuossa tarjoamme kernaasti auttavat kätemme.Tuskin on pulaa pesijöistä.
Pois se meistä, että olisimme laiskoja.Juu, tuossa tarjoamme kernaasti auttavat kätemme.
Että et pääse sanomaan, että sivusta vaan kattoivat, eivätkä yhtään auttaneet.
Ei me hanttiin pistetä jos koko ketju haluaa suihkutella keskenäänHöh, siel ne vaan siivoilee ja peseytyy yhdessä kaikki.
Mie vaan ripustelen pyykkejä..ihan keskenäni, pah.
Jos miehes ei o kotona ja pyykinripustusvaatetuksesi on asiattoman vähäinen, niin äkkiäkös me kisakatsomo sinnekin perustetaan.Höh, siel ne vaan siivoilee ja peseytyy yhdessä kaikki.
Mie vaan ripustelen pyykkejä..ihan keskenäni, pah.
Muki just edessäPäiväkahviseuraa?
Ja heiluvat mukavastimää tiedän vain miten ukkomies välttyy mattopyykiltä, alkaa nääs muistemaan miten hyvännäkösiä muikkeleita mattoja jynssää tissit melkein paljaina
:ashamed: tulipas kuuma, huh hellettäPois se meistä, että olisimme laiskoja.
Puhtaus on tärkeä paikka kun naista puunaa...
Pitää tarkasti joka paikka muistaa hieroa.
Yrittänyttä ei laiteta.Selailen huutiksen tarjontaa Finlaysonin vuodevaatteista, Muumit... :ashamed:
Pistää vaan silmään muutamien uusia tuotteita myyvien hinnat. Mitä järkeä on myydä kalliimmalla kuin verkkokaupassa? On hinnat kohillaan.
Sitä voisi mennä sinne suihkuun sitten:ashamed: tulipas kuuma, huh hellettä
Levotonta menoa taassyytä varmaan olis, nää lauteet on ihan kuolassa
Ymmm, pari tuotetta ostin ja sitten laitoin kiinni. En siis näitä ylihintasia.Yrittänyttä ei laiteta.
Vai miten se meni.
Selätkö vaanEi kun selät.
Eli laitan kolme saunakaljaa riviin lauteille ja rupeen odotteleen yleisöä, mää taidan mennä pikasuihkuunSitä voisi mennä sinne suihkuun sitten
Ei riviin lauteille, vaan kylmävesisaaviin.Eli laitan kolme saunakaljaa riviin lauteille ja rupeen odotteleen yleisöä, mää taidan mennä pikasuihkuun
Äitis pelotteli sua vaan =)Meikä välttyi mattojen pesulta!! Ja saan vielä ruokaaki, jouduin tekemään vaan salaatin ja pilkkomaan kasviksia
Ulkona +32 ja sisällä +29. Paljonkohan auringossa olis!!Meidän mittari on vissiin pimahtanut. Ulkona 33 ja sisällä 31