Mä en kunnioita ihmisiä joilta puuttuu käytöstavat ja jotka eivät ajattele kuin omaa napaa.Sinäkin tulet joskus olemaan vanha.
Tämä asenne "urpo oli vanha ämmä" kertoo erittäin ikävästä elämänasenteesta.
Mä en kunnioita ihmisiä joilta puuttuu käytöstavat ja jotka eivät ajattele kuin omaa napaa.Sinäkin tulet joskus olemaan vanha.
Tämä asenne "urpo oli vanha ämmä" kertoo erittäin ikävästä elämänasenteesta.
Ajattelit tuon johtuvan käytöstapojen puutteesta?Mä en kunnioita ihmisiä joilta puuttuu käytöstavat ja jotka eivät ajattele kuin omaa napaa.
Kysytkö vaikka bensan hintaa täällä päivittelevältä, että keksikö ap huoltiksen pihalla että tekee alotuksen tänne heti kun pääsee kotiin? Tietääkseni tää on keskustelupalsta, missä aihe on varsin vapaa.Päätitkö jo kaupan kassalla tekeväsi tästä aloituksen palstalle, vai tuliko kuningasidea vasta kotimatkalla?
Saattohan se mamma olla jo ihan höperö, mutta jos ei ollu niin ei jää paljon vaihtoehtoja.Ajattelit tuon johtuvan käytöstapojen puutteesta?
Sä oot Puuhippa liian kohtelias . Noin siinä käy, kun antaa takana tulevalle hätäiselle rouvalle liikaa "narua" - se vie koko köyden! Seuraavan kerran, varsinkin jos takana on kiireisen ja kärttyisen näköinen tyyppi, asettelet itsesi kunnolla tulpaksi sinne hihnan alkupäähän.Mä seison niin, että takana oleva voi korinsa laittaa siihen korikasaan eli (ei ollu palstaa varten nyt mittanauhaa mukana) n. 20cm hihnan alkupäästä. On kohteliasta antaa takana olevalle mahdollisuus laskea kori käsistään.
Ja takana olevan mummpn pitäisi ymmärtää aivoituksesi? Kumpi tässä nyt oli epäkohtelias...Mä seison niin, että takana oleva voi korinsa laittaa siihen korikasaan eli (ei ollu palstaa varten nyt mittanauhaa mukana) n. 20cm hihnan alkupäästä. On kohteliasta antaa takana olevalle mahdollisuus laskea kori käsistään.
"Mä seison niin, että takana oleva voi korinsa laittaa siihen korikasaan eli (ei ollu palstaa varten nyt mittanauhaa mukana) n. 20cm hihnan alkupäästä. On kohteliasta antaa takana olevalle mahdollisuus laskea kori käsistään."Tää rouva oli n.60v. ja hänen selitys asiaan oli "ei huvita kantaa tota koria enää yhtää".
Ellei mummo ole totaalisen seniili, niin kyllä pitäisi ymmärtää että omat tavarat nostellaan hihnalle vasta kun edellinen asiakas on saanut oman kärrynsä tyhjennettyä. On siellä hihnan päässä hiukan tyhjää tilaa tai ei.Ja takana olevan mummpn pitäisi ymmärtää aivoituksesi? Kumpi tässä nyt oli epäkohtelias...
No eihän sitä nyt normaalijärkinen ihminen voi olla huomaamatta, jos edellinen asiakas vielä täyttä vauhtia tyhjentää kärryään hihnalle. Ihan oikeasti, ei se noin vaikeaa ole, vaikka se edellinen asiakas ei täysin blokkaisikaan pääsyäsi hihnan ääreen.Mummon pitää siis seurata ap:n edessä olevaa kärryä, ei tyhjää hihnaa?
En ole aikaisemmin tavannut ap:n tyylillä toimivaa asiakasta ja olisin voinut itsekin epähuomiossa pistää ostokset tyhjälle hihnalle.
Kannattaa tarkistuttaa näkö jos ei alle metrin päässä olevaa täyttä ostoskärryä näe.Mummon pitää siis seurata ap:n edessä olevaa kärryä, ei tyhjää hihnaa?
En ole aikaisemmin tavannut ap:n tyylillä toimivaa asiakasta ja olisin voinut itsekin epähuomiossa pistää ostokset tyhjälle hihnalle.
Voiko näin tyhmiä ihmisiä olla? Alampa lappaamaan ostoksiani hihnalle kerta edellä oleva jättä muutaman sentin päästä vapaaksi, ihan sama vaikka ei ole mun vuoro ja sillä on homma kesken. Pysy pois ihmisten ilmoita jos et osaa käyttäytyä.Ja takana olevan mummpn pitäisi ymmärtää aivoituksesi? Kumpi tässä nyt oli epäkohtelias...