The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heippa murut, mukavaa päivää :)

Verenpaine edelleen korkealla, soitin tk:n, huomenna aamulla akuuttivastaanotolle tai jos olo pahenee, niin sitten päivystykseen illalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Ainii. Tost radionkuuntelusta...

... mä olen vissiin joku kummajainen, mut mä olen viimeksi kuunnellut radiota kun sieltä tuli pullakuskit. En vissiin sen jälkeen. En tykkää yhtään jos joku musa määkii koko ajan taustalla.

Mulla ei edes ole radiota nykyisin. Itte asiassa kaikki vinyylit, ceedeet ja niiden soittolaitteetkin jäi vanhalle tönölle. Eipä tu hirveesti kuunneltua musaa nykyään.
 
kahvikirahvi
Huh, kohta pitäis lähteä kaupungille seikkailemaan. Meen kirjakauppaan ja sit noudan yhen ihanan vieraan :heart:

Oli muuten se eilinen kaveri tosi kiva! Oli tosi mukava ilta, ja kiva kun se oikein vasiten halus nähä puolikkaan ja höpötteli sen kanssa kaikkea :) Puolitoista viikkoa rehveihinkin enää, hui!
 
kahvikirahvi
No tietysti uskallat!
No apua :D Entä jos en uskallakaan sanoa mitään ja alan sit tapojeni mukaan selittämään jotain tyhmää. Sano mitä sylki suuhun tuo - on mun pettämätön puolustus kiusallista hiljaisuutta vastaan. Ämpäriraukkakin aikanaan piti mua alkuun ihan kreisinä ämmänä kun höpöttelin vaan kaikkee vajaamielisiä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
No apua :D Entä jos en uskallakaan sanoa mitään ja alan sit tapojeni mukaan selittämään jotain tyhmää. Sano mitä sylki suuhun tuo - on mun pettämätön puolustus kiusallista hiljaisuutta vastaan. Ämpäriraukkakin aikanaan piti mua alkuun ihan kreisinä ämmänä kun höpöttelin vaan kaikkee vajaamielisiä :LOL:
Höpöhöpö nainen! :D Hyvin se männöö, myö ollaan täällä taustatukena.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
No apua :D Entä jos en uskallakaan sanoa mitään ja alan sit tapojeni mukaan selittämään jotain tyhmää. Sano mitä sylki suuhun tuo - on mun pettämätön puolustus kiusallista hiljaisuutta vastaan. Ämpäriraukkakin aikanaan piti mua alkuun ihan kreisinä ämmänä kun höpöttelin vaan kaikkee vajaamielisiä :LOL:
Saahan sitä hullu olla, kuhan on sopivalla tavalla :D :D
 
jeee ! ihanaa, verenpaineen lisäksi vatsakin temppuilee ( piti nyt tämäkin jakaa teijän kanssa ) taitaa päivä mennä vesi-mehu-hedelmä-kasviskuurilla.
 
No apua :D Entä jos en uskallakaan sanoa mitään ja alan sit tapojeni mukaan selittämään jotain tyhmää. Sano mitä sylki suuhun tuo - on mun pettämätön puolustus kiusallista hiljaisuutta vastaan. Ämpäriraukkakin aikanaan piti mua alkuun ihan kreisinä ämmänä kun höpöttelin vaan kaikkee vajaamielisiä :LOL:
Ethän sä kullanmuru voi ihan mykkänä olla sittenkään kun tapaatte, hyvä hänen on tietää mikä odottaa ;) vastaat rohkeesti vaan!
 
Täällä kanssa eksä tankkas jossain vaiheessa muutaman kerran samalta huoltikselta ja auto alkoi sitten kenkkuilemaan. Jotain siitä piti sen jälkeen rempata.
Muutaman muunkin tiesi jolle kävi samoin.
Laittoi asiasta aikoinaan s.postia asemalle kun epäilivät että olis vettä mittareissa, en olekaan huomannut kysyä mikä vastaus oli.
Kysäsinpä niin oli saanut jonkinlaisen rahakorvauksen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä