The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja mitä puhelimiin tulee, niin mitä yksinkertaisempi - sen parempi. Mulle puhelin on vain ja ainoastaan puhelin, mä en todellakaan tartte siihen mitään hilavitkuttimia ja kaikenmaailman hifistelypikkurillisähkövatkainliitännäishiliripsutuksia. En tarttis edes kameraakaan mutta se tulee niissä yksinkertaisimmissakin lähes poikkeuksetta vissiin vakiona. Eikä mua kyllä ollenkaan haittaa jos muilla sitten semmoisia ovat, varmasti osaavat sitä käyttääkin paaljon paremmin kuin minä- mun käytössä semmoinen olis vain ajanhukkaa ja turhuutta.

Eri asia ois sitten jos oikeesti puhelin olis työnjatke, ns. pakko käyttää ja sen takia olla sen kanssa naimisissa. Tai muuten kiinnostunut/innostunut tekniikasta jne tms. Mulle riittää että mä saan katsoa miehen puhelinelämää kaikkine kaaoksineen ja todella tiuhaan tapahtuvine kännykkävaihdoksineen, kun eivät kestä tai toimi tai jotain muuta ja aina pitää olla saatavilla 24/7.

Musta se ihana lankapuhelinaika oli upeaa :). Tosin mä en voi olla ilman puhelimen välitöntä läsnäoloa ja sen tavoittavuutta. Harmi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Heippa ja mukavaa sunnuntaita. :)
Tinkuliini iso halaus sinulle.

Mie tykkään lumiasta, hyvin on toiminut ja sopii mun käteen.
Ei tietysti ole täydellinen, mutta tuskin mikään puhelin on täysin täydellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Itse tykkäsin kun Nokia hylkäsi symbianin, mutta melkein toivoin että olisi mennyt android puolelle eikä Windowsin suuntaan.

Se miksi nyt arveluttaisi mennä Nokialaisen puolelle on tulevaisuus. On täysin epävarmaa onnistuuko Microsoftin touhu puhelimien kanssa oikeasti. Vai leikataanko häviöitä tulevaisuudessa ja hylätään koko asia. Kun kerta Nokia ei enää tule olemaan Nokialaisten puhelimien kehittäjä, vaan siitä tulee täysin Microsoft Windows phone.

Sen verran rajusti leikkaavat väkeä puhelimen tiimoilta, että aika riskaabelia se tulevaisuus.

Toki voihan siitä tulla menestystarinakin. Mutta tulevaisuuden tuki nyt myynnissä / käytössä oleville puhelimille vaan epäilyttää kun muutoksia tulee niin isolla kädellä organisaatioon.

Enkä itse haluisi parin vuoden välein olla ostamassa pirun kallista puhelinta, ainakaan siitä syystä että en saa enää tukea / päivityksiä siihen. Mielummin se syy on se, että haluaa vaan jonkun uudemman missä on jotain kivaa jne.
 
Itse tykkäsin kun Nokia hylkäsi symbianin, mutta melkein toivoin että olisi mennyt android puolelle eikä Windowsin suuntaan.

Se miksi nyt arveluttaisi mennä Nokialaisen puolelle on tulevaisuus. On täysin epävarmaa onnistuuko Microsoftin touhu puhelimien kanssa oikeasti.
Toi W- asia yrityskauppoineen päivineen oli etukäteen päätetty juttu siin paikkaa ko kassa alkoi kutistumaan ja osakkeen linta tippumaan lehmänhännän lailla. Sit vaan valittiin Flop asia toteuttamaan.

Kuis moni yritysjohtaja muuten enstöikseen sanoo, et vanha käyttis on kuopattu ja uus tulee Weeltä milloin tulee.
 
Toi W- asia yrityskauppoineen päivineen oli etukäteen päätetty juttu siin paikkaa ko kassa alkoi kutistumaan ja osakkeen linta tippumaan lehmänhännän lailla. Sit vaan valittiin Flop asia toteuttamaan.

Kuis moni yritysjohtaja muuten enstöikseen sanoo, et vanha käyttis on kuopattu ja uus tulee Weeltä milloin tulee.
Juu ihan varmasti olikin se tiedossa hyvän aikaa jo. En epäile hetkeäkään.

Naurattaa vaan se, kun E-flop luulee ihmisten todellakin olevan niin tyhmiä että sen meriselitykset menee täydestä.

Ei mene Suomessa. Ehkä rapakon takana sitten.
 
Kiitos kaikille haleista,ootte ihania:kiss: Päissäni en ole ollut joten se suhteen hyvä olo,muuten ei sitten niin olekkaan. Kovin hassutus päällä en jaksa olla mutta eipä se kai haittaa. Pitäkää te hassutuksia yllä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä