Otsatukka kaunistaa vain harvoja *pinnallinen turhisketju vol 2, saa kivittää*

Mä en ole nähnyt ehkä kuin 1-2 naista joilla otsatukka on ollut kauniimpi kuin se että otsahiukset on laitettu sivuun/taakse.

Kattokaa nyt tuon Keittiömaailman naistakin. Nätimpi olisi kun nuo kuitenkin rasvaiset hiukset olisi sipaistu hikiseltä otsalta pois...:xmas:

Kivien ropina taitaa olla mun tämänpäiväinen musiikkini.

"ninni"
Olen samaa mieltä kanssasi. Tulin tänne nyt vain katselemaan mitä kuuluu, mutta tuolla AV:lla riehuu välillä etutukkahullu, joka vihaa otsista ja silmälaseja. Mullakin on ollut tämän elämäni aikana otsis monta kertaa, mutta olen kasvattanut sen pois enkä leikkauta enää koskaan. Se nyt ei vaan sovi mulle, Mutta silti, mua ei haittaa jos joillain sellainen on. Jokainen tekee itse päätöksensä.

säpäle harmaana
Minäkin olen ollut noin 30 vuotta sitä mieltä, että otsatukka ei sovi kenellekään, mutta nykyään jopa tykkään joidenkin otsahiuksista ja itsekin sellaista hetken pidin (tosin se oli enimmäkseen pinnillä vedettynä taakse).

[QUOTE="ninni";30108112]Olen samaa mieltä kanssasi. Tulin tänne nyt vain katselemaan mitä kuuluu, mutta tuolla AV:lla riehuu välillä etutukkahullu, joka vihaa otsista ja silmälaseja. Mullakin on ollut tämän elämäni aikana otsis monta kertaa, mutta olen kasvattanut sen pois enkä leikkauta enää koskaan. Se nyt ei vaan sovi mulle, Mutta silti, mua ei haittaa jos joillain sellainen on. Jokainen tekee itse päätöksensä.[/QUOTE]

No mä en ole av:lle koskaan kirjoittanut, en ole kyseinen henkilö. :D

"ninni"
Echo, en mä sitä epäillytkään, ja olen samaa mieltä kanssasi ihan oikeasti. Mutta se maanikko siellä AV:lla herää ajoittain ja on NIIIIN järkyttynyt nähtyään etutukkanaisia rilleineen esim. bussipysäkillä :D

[QUOTE="ninni";30108119]Echo, en mä sitä epäillytkään, ja olen samaa mieltä kanssasi ihan oikeasti. Mutta se maanikko siellä AV:lla herää ajoittain ja on NIIIIN järkyttynyt nähtyään etutukkanaisia rilleineen esim. bussipysäkillä :D[/QUOTE]

No jaa, onhan siinä aika iso osaa kasvoja peitossa jos on otsatukka ja rillit.

Tai jos olisi mies, jolla on otsatukka, vahvat rillit ja kokoparta niin sen naama vasta piilossa olisi. :D Ei paistaisi edes aurinko siihen (risukasaan).

Viimeksi muokattu:
....
Itselläni on otsatukka koska näytän ihan hirveältä jos ei ole. Korkea otsa pistää pahasti silmään jos on pelkkä jakaus. Nuorena kasvatin otsiksen pois kun se oli niin lapsellinen. Mutta kun pari vuotta tuota jakausta kestin niin suosiolla leikkautin otsiksen takaisin.

Joten, en oikein osaa sanoa. Ehkä otsis on mauton, ruma ja lapsellinen, mutta ilman otsista oon vielä karmeamman näköistä. Kai vain olen ruma sitten oli hiukset miten vain :D

Kengu, nuo kaksi alempaa on nättejä (vaikka en halua kuvitella miten noiden etuhiukset on hikisissä klimpeissä kun käyvät vaikka aerobicissa).

Mutta Kim Kardashian on upeampi ilman otsatukkaa:

"Hanna"
[QUOTE="jepp";30108165]Korkeaotsaiset näyttää lähes poikkeuksetta kammottavilta ilman otsatukkaa.[/QUOTE]

Niinpä.
Itsekin kuulun näihin korkeaotsaisiin. Ja ihan oikeasti, mä oon järkyttävän näköinen ilman otsatukkaa.
Sitten mulla on vielä tosi isot, siniset silmät, niin näyttäisin aikalailla humanoidilta jos en otsatukkaa pitäisi :D

Tällä hetkellä otsiksessa on vinoleikkaus. Seuraavaksi laitetaan taas suora. Ja sen jälkeen vino toiseen suuntaan =)

....
Kengu, nuo kaksi alempaa on nättejä (vaikka en halua kuvitella miten noiden etuhiukset on hikisissä klimpeissä kun käyvät vaikka aerobicissa).
Eikö noiden hikiklimppihiusten kanssa voi käydä suihkussa aerobicin jälkeen?

En oikein käsitä, oma otsis ei kyllä ole sen kummemmin hikinen kuin tuo muukaan hiusjuuri. Ja voihan otsiksen pistää pinneillä ylös jos se jotenkin mukamas auttaa. Yhtä hikiklimppiset ne pitkäksikasvatetut "otsahiukset" ovat.

Eikö noiden hikiklimppihiusten kanssa voi käydä suihkussa aerobicin jälkeen?

En oikein käsitä, oma otsis ei kyllä ole sen kummemmin hikinen kuin tuo muukaan hiusjuuri. Ja voihan otsiksen pistää pinneillä ylös jos se jotenkin mukamas auttaa. Yhtä hikiklimppiset ne pitkäksikasvatetut "otsahiukset" ovat.
Kyllä mun otsahiukset oli inhottavan hikiset tai rasvaiset lapsena. Ihan perushygieeninen olin muistaakseni. :D

Juu, kaipa nuo suihkussa käyvät treenin jälkeen. Hope so.

vieraskin.
Minä leikkasin kunnon otsiksen viime keväänä ja kaikki sanoo että sopii mulle tosi hyvin ja tämä uusi kampaajanikin sanoi, että tulipa ihan eri näköinen ihminen ja sopii hyvin eikä mitään ongelmaa ole siinä, etät otsis pysyisi siististi suorassa. Itse olen monta kertaa sanonut kampaajalle vuosien aikana, että haluan kunon paksun otsiksen. Aina sanovat että ei sulle voi leikata, kun on pyörrettä ja plaa, plaa. Aina on leikattu joku ohut otsis ja kevennetty ja taas olen alkanut kasvattaa pitkään. Nyt siis mulla on paksusti leikattu otsatukka ja kulmakarvat selvästi näkyvissä. Sopii hyvin mulle ja tykkään!

Minä leikkasin kunnon otsiksen viime keväänä ja kaikki sanoo että sopii mulle tosi hyvin ja tämä uusi kampaajanikin sanoi, että tulipa ihan eri näköinen ihminen ja sopii hyvin eikä mitään ongelmaa ole siinä, etät otsis pysyisi siististi suorassa. Itse olen monta kertaa sanonut kampaajalle vuosien aikana, että haluan kunon paksun otsiksen. Aina sanovat että ei sulle voi leikata, kun on pyörrettä ja plaa, plaa. Aina on leikattu joku ohut otsis ja kevennetty ja taas olen alkanut kasvattaa pitkään. Nyt siis mulla on paksusti leikattu otsatukka ja kulmakarvat selvästi näkyvissä. Sopii hyvin mulle ja tykkään!
Hyvä. :)

Ja sit semmoinenkin asia, että ei kaikki edes halua aina näyttää kauneimmalta mitä mahdollista. Joku saattaa pitää vaikka jotain rättiä tai pantaa päässään jonkun vuoden sen takia että se on niin helppoa ja kätevää tai hommata shokkivärin hiuksiinsa. Otsatukkakin voi olla piristävä välillä.

Ken guru
Ja sit semmoinenkin asia, että ei kaikki edes halua aina näyttää kauneimmalta mitä mahdollista. Joku saattaa pitää vaikka jotain rättiä tai pantaa päässään jonkun vuoden sen takia että se on niin helppoa ja kätevää tai hommata shokkivärin hiuksiinsa. Otsatukkakin voi olla piristävä välillä.
Ja sit semmonen, että toinen tykkä äidistä, toinen tyttärestä. Eli se kaunein merkitsee eri asiaa eri ihmisille :rolleyes:.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30108217:
Mulla on aina ollut otsatukka, välillä suora ja välillä vinompi, kevennetty, ym. Mulle tulee körtti olo jos vedän kaikki karvat taakse.
Sama fiilis muuten. Mulla on isot valokuvataulut mummon äidistä, sen sisaresta ja äidin tädistä. Körttejä kaikki ja tukat vedetty keskijakauksella kireellä taakse. En halua olla sellainen :-/

Täällä kans yks korkeaotsainen :wave: Ja itseasiassa olen palstalta joskus vuosia sitten saanut tuomion etten missään nimessä saisi kasvattaa otsista pois koska mä vaan näytän nii järkyltä tän korkean otsani ja kamalan hiusrajani kanssa :D

Tällä hetkellä se on noin nenän alapuolelle asti joten se on aika huonosti muotoiltavissa, harkitsen tasaisen otsiksen leikkaamista.

Yhteistyössä