Humalan vaikutus tunteisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ullastiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ullastiina

Vieras
Eräs mies sanoi olevansa ihastunut minuun ja hän oli juovuksissa, mutta hän on mieheni kaveripiiriä. Voiko olla vain humalan vaikutusta ja mitä ihastus mielestänne tarkoittaa? Hän on hillityn käytöksinen ja hiljainen yleensä. Ainoa mitä hän minulle sanoi, oli tuo. Hän olisi halunnut suudella minua, mutta en suostunut.

Älkää kirjottako kaikki, että mitä väliä kun on mieheni kaveri. Haluaisin kysymykseen vastauksen tai teiltä mielipiteitä humalan vaikutuksesta tuohon sanomiseen :)

No mehän ei voida tietää, onko hautonut tuota pitempään mielessään vai onko tunne kehittynyt yhden illan aikana humalan myötävaikutuksella. Voi ollakin ihastunut ihan muuten vain tai sitten ei.

Mua ehkä imartelisi jonkun pitkäkestoisempi ihastus, mutta toisaalta se myös vaivaannuttaisi ja ahdistaisi.

Ja miestä tunnustus/sammakko luultavasti hävettää tai ainakin vähän nolostuttaa. Olisin sinuna kuin en olisikaan.

Mä en osaa uskoa, et humalassa tehdyt ihastuksen tunnustukset kaikki nyt vois paikkaansa pitää. 2 miehen kaveria on vuosien varrella sanonut, et olisivat ihastuneet minuun. Mutta sanoivat tosiaan humalassa. Olen tietty imarreltu, mutta en osaa edes ajatella, et kovin vakavaa ihastumista olis kyseessä.

Todellakin humalassa voi tuntua, että toi tossa on maailman ihanin mutta kas kun pää selviää niin ei se sitten ollutkaan.
Monesti yhden illan juttu on just näitä illalla niin ihana ja aamuun mennessä se onkin muuttunut hirviöksi.
sitäpaitsi ihmiset puhuvat puuta heinää yleensä muutenkin humalassa.

Tapasin eilen juhlissa miehen joka on lasteni isän, exäni kavereita. Hän kertoi olevansa ihastunut minuun ja suutelimme, mutta en vaihtanut puhelinnumeroita jne... koska en tiedä voinko edetä pidemmälle koska hän exäni kaveri. Mietityttää olikohan tunteenpurkaus ja suutelut vaan alkoholin syytä hänellä. Itse olen ihastunut häneen, mutta exäni saisi slaagin jos alkaisin olemaan hänen kanssaan.

Siis alkaako miestä panettaa ja hän spontaanisti haluaa hurmata naisen sen takia eli kokee hänet haluttavaksi siis ilman harkittua tavoitetta vai haluaako hän harkitusti kaataa naisen sänkyyn sanoillaan? Siis tarkoitin tuota pillun toivossa.

[QUOTE="Rinkeli";30106217]Siis alkaako miestä panettaa ja hän spontaanisti haluaa hurmata naisen sen takia eli kokee hänet haluttavaksi siis ilman harkittua tavoitetta vai haluaako hän harkitusti kaataa naisen sänkyyn sanoillaan? Siis tarkoitin tuota pillun toivossa.[/QUOTE]

Ei aina kumpaakaan. Kun minä ihastun, haluan tutustua naiseen ihmisenäkin, en vain seksiä häneltä.

Outoja käsityksiä joillain täällä.

Huomiona tässä, että ehkä suurin osa miehistä ei olekaan sen perässä pelkästään juovuspäiten ja siksi kehuvat naista vaan mies voi olla tosissaankin kiinnostunut naisesta ja sattuu vaan ilmaisemaan sen pöhnässä yhtä hyvin. Edellinen vastaaja oli mies ja ehkä naisilla on huono käsitys miehistä osittain oman mielikuvituksensa takia. Luotan edelliseen koska vastaaja oli mies ainakin nimimerkin mukaan. Kiitos vastauksistanne ja niitä ois hieno saada lisääkin :)

Huomiona tässä, että ehkä suurin osa miehistä ei olekaan sen perässä pelkästään juovuspäiten ja siksi kehuvat naista vaan mies voi olla tosissaankin kiinnostunut naisesta ja sattuu vaan ilmaisemaan sen pöhnässä yhtä hyvin. Edellinen vastaaja oli mies ja ehkä naisilla on huono käsitys miehistä osittain oman mielikuvituksensa takia. Luotan edelliseen koska vastaaja oli mies ainakin nimimerkin mukaan. Kiitos vastauksistanne ja niitä ois hieno saada lisääkin :)

Kiitos luottamuksestasi ja ystävällisestä sävystäsi :) Sellaista tänne kaivattaisiin enemmänkin. Naiselle se sopii vielä etenkin.

Joo, naiset helposti yksinkertaistaa miehiä kun eivät tunne yleensä miehiä syvällisesti. _Vain_ pillusta kiinnostuneita lienee vähemmistö meistä.

Olen mä humalassa tuntenut vaikka mitä syvää ihastusta, rakastumista.. mutta selvänä en. Välillä se humala vaan saa aikaan voimakkaampi tunteita, mitä ne ei välttämättä ole. Tai sitten joku rohkaistuu ja kertoo tunteensa oikeasti, vaikka monesti se on vain selvänä kiintymystä tai kaveruutta.

Yhteistyössä