Aborttiketju, puolesta-vastaan

..aha.....
Pitäisin lapsen, vaikka olisin työtön sinkku jossain 30 m2 yksiössä, vailla tukiverkkoja.
Raiskauksesta toipuminen kestäisi aikansa, mutta mä rakastaisin sitä pientä vauvelia mahassani, vaikka hänessä olisi raiskaajan geenejä.

Äsken kävi 3-kk vanha vauva äitinsä kanssa. Oli se vaan ihana, hymyineen ja jokelluksineen -ja kovine pieruineenkin. :heart:
Ja kertoisit aikuisena että isänsä oli raiskaaja?

Alkuperäinen kirjoittaja vl-äiti;30106429:
Jokainen munasolu on pienien ihmisen alku. Estämällä hedelmöitymisen ehkäisyn avulla tapat syntymättömän lapsen.
Ja paitövei, miksi jokainen munasolu on ihmisen alku, miksei ne miljardit siittiöt jota jokainen mies suoltaa? Yhtä paljon lapsi on niistä syntynyt kuin munasolusta, eiks se mee fifty-fifty?

Owl
Jos olen oikein ymmärtänyt (ja tää tieto on niinkin luotettavasta lähteestä kuin Teiniäidit tv-sarjasta), varsinkin nuorta henkilöä suorastaan painostetaan aborttiin tai vähintään adoptioon terveydenhuollon taholta. Siinäkin on varmaan tyttöparan hankala punnita ratkaisuaan. Hatunnosto niille jotka kaikesta huolimatta pitävät ja kasvattavat lapsen itse.
Aivan. Hatunnosto niille fiksuille.

Alkuperäinen kirjoittaja vl-äiti;30106465:
Jokaiselle irtoavalle munasolulle on annettava tasavertainen mahdollisuus hedelmöityä ja syntyä jumalan lapsena.
Eli heti kun tulee murrosikään niin seurustelemaan, ja jos löytää kivan kundin niin voi vaikka 13-vuotiaana alkaa tositoimiin eli lapsentekoon?

?????
"Mutta toisaalta silti pitää itse kantaa vastuu omista teoistaan ja ei saisikaan laittaa lasta adopitioon? "

Missään kai vastustajat ei ainakaan oo ollu tätä mieltä.

"No, en mä oikeestaan ihmettele sitäkään jos sä et ymmärrä. "

Eli ei mitenkään :D

"Jos se on ihminen niin ei sitä voisi tappaa."

Niinkö? Että lun kierotunu moraaliton laki sattuu salliin jotkut murhat, niin niiden uhrit ei ookaan ihmisiä? :LOL: et kai nyt ihan tosissas ollukaan... eihän?

"inä taas..kun sulta loppuu perustelut ja argumentit, alat huutaa pää punaisena murhaajaa. "

Missähän mä sellasta olinkaan huutanu? Taidat olla ite sen kiihkos sumentama jos mitään muuta et kykene näkeenkään.

vl:n provotrollia
"Jokainen munasolu on pienien ihmisen alku. Estämällä hedelmöitymisen ehkäisyn avulla tapat syntymättömän lapsen."

Eipä niistä pelkistä munasoluista kasva yhtään mitään vaikka mihin laittas :) joten nou hätä!

"Ja kertoisit aikuisena että isänsä oli raiskaaja?"

Kerrotko sä lapsilles saiko hän alkunsa makuuhuoneessa, saunassa vaiko keittiön pöydällä? Entä oliko edestä vai takaapäin ja kauanko kesti että isukin mälli lensi?

"Jokainen munasolu on pienien ihmisen alku. Estämällä hedelmöitymisen ehkäisyn avulla tapat syntymättömän lapsen."

Eipä niistä pelkistä munasoluista kasva yhtään mitään vaikka mihin laittas :) joten nou hätä!

"Ja kertoisit aikuisena että isänsä oli raiskaaja?"

Kerrotko sä lapsilles saiko hän alkunsa makuuhuoneessa, saunassa vaiko keittiön pöydällä? Entä oliko edestä vai takaapäin ja kauanko kesti että isukin mälli lensi?
:LOL:

• Tykkää
Reactions: -
Ggggg
Bitch: mikä ihmeen Tärkeä Henkilö? Palstatermisi menee nyt ohi kun en täällä addiktoi itseäni urakalla... Ja näytä sitten joku muu kommentti, jossa abortin vastustajat haukkuu niiden tekijöt wt-huoriksi.

Peyote
Pitäisin lapsen, vaikka olisin työtön sinkku jossain 30 m2 yksiössä, vailla tukiverkkoja.
Raiskauksesta toipuminen kestäisi aikansa, mutta mä rakastaisin sitä pientä vauvelia mahassani, vaikka hänessä olisi raiskaajan geenejä.

Äsken kävi 3-kk vanha vauva äitinsä kanssa. Oli se vaan ihana, hymyineen ja jokelluksineen -ja kovine pieruineenkin. :heart:
Minä myös pitäisin, ainakin näin uskoisin. Näyttäisin sillä, että en anna pelkkää pahaa tapahtua elämässäni enkä suostu olla mikään olosuhteiden uhri.

• Tykkää
Reactions: Echo ja -
Bitch: mikä ihmeen Tärkeä Henkilö? Palstatermisi menee nyt ohi kun en täällä addiktoi itseäni urakalla... Ja näytä sitten joku muu kommentti, jossa abortin vastustajat haukkuu niiden tekijöt wt-huoriksi.
tuolla ketjun puolivälissä joku mun tekstiin kommentoi et abortin jo tehneiltä wt huorilta vois kohdut poistaa..
en tiedä tarkoittiko kaikkia abortin tekijöitä, vai vaan niitä jotka oikeesti on wt huoria.

Owl
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30106588:
tuolla ketjun puolivälissä joku mun tekstiin kommentoi et abortin jo tehneiltä wt huorilta vois kohdut poistaa..
en tiedä tarkoittiko kaikkia abortin tekijöitä, vai vaan niitä jotka oikeesti on wt huoria.
Itse jätän omaan arvoonsa nuo huora haukkumiset,jos niitä on, en ole niitä saanut tietääkseni osakseni? Mutta tiedän itse olenko ottanut maksua tai onko kommentit sitä tasoa, että kannattaako niihin vastata.

Yhteistyössä