The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30106262:
Mie en kanssa tykkää ihan hirveästi makkarasta, mutta joskus tuo blöö ihan hyvää :p. Kabanossit sun muut on :x.
Siis mulle tulee ihan ällöolo kun mä näen noita rasvassa tiriseviä grillipötkyjä :$..että kun suupielestäkin valuu se...

Makkarakastike on kuitenkin tehtävä siitä HooKoosta. Ja makuasiat ovat niin henkilökohtaisia, hyvä kun jokaiselle löytyy se oma juttunsa :)
 
Siis mulle tulee ihan ällöolo kun mä näen noita rasvassa tiriseviä grillipötkyjä :$..että kun suupielestäkin valuu se...

Makkarakastike on kuitenkin tehtävä siitä HooKoosta. Ja makuasiat ovat niin henkilökohtaisia, hyvä kun jokaiselle löytyy se oma juttunsa :)
Makkarakastike on miustakin ehdottomasti tehtävä blööstä.


Meinasi muuten kirjoittaa makkarikastike :ashamed:. Mahtaa olla aikamoinen soossi makkarissa :rolleyes:.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30106274:
Makkarakastike on miustakin ehdottomasti tehtävä blööstä.


Meinasi muuten kirjoittaa makkarikastike :ashamed:. Mahtaa olla aikamoinen soossi makkarissa :rolleyes:.
Joskus sitä esiintyy makkarissa.
 
IhQ
Ihan kuulostaa siltä että pukkaa akuuttia halipulaa...tässäpä olis tyrkyllänsä pusujenkin kera :D

:hug: :kiss: - ollos höveli :D
Ainahan halipusut kelpaa, kiitti...ei tässä tosin mitään niin hirmuisen vakavaa. Riittää vaan kaksikin kyläpaikkaa herkkuineen vetämään vedon pois aikas hyvin...ja kun miettii ettei yhtään olis varaa herkkuilla, erehdyin tuossa jumppaamaan lihakset kipeeks ja paino vaan nousee:ashamed: mitä hittoa.
Pitäis ostaa parempi itsekuri..
 
Ainahan halipusut kelpaa, kiitti...ei tässä tosin mitään niin hirmuisen vakavaa. Riittää vaan kaksikin kyläpaikkaa herkkuineen vetämään vedon pois aikas hyvin...ja kun miettii ettei yhtään olis varaa herkkuilla, erehdyin tuossa jumppaamaan lihakset kipeeks ja paino vaan nousee:ashamed: mitä hittoa.
Pitäis ostaa parempi itsekuri..
Kesä on kuules vaan kerta vuodessa ja mikäs sen parempaa kuin nauttia kesän antimista :)

Syksyn tullen sitten vyötä tiukemmalle ja suuta soukemmalle :snotty:..jos nyt tuota on ihan pakko.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä