The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30105962:
Pakotat vaan menemään muutaman niin alkaa maistumaan ja olo paranee :D.

En yhtään pakota sinnuu juopottelemaan :p.
Voi kökkö ,en jaksais millään ruveta valmistautuu tähän iltaan mutta pakkohan se on....koitan selvitä tästä päivästä ja huomenna en taatusti tee muuta kun nassutan herkkuja ja löhöön vaan.
Heippa sitten taas :wave:
 
Heippa murut :wave:
Hopeatoffee ja Freezecat :hug:

Huh, tuliha hiki ja hyvä olo pienestä reenistä, onneksi käsi oli jo parempi, että uskalsi tehä. =)

Tinkuliinille kivaa iltaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...se on sitten vesiriemut koettu, rantsueloa tsiigailtu, huljuteltu hiekanmurut kaikista kolosista ja ihan vain hävyttömästi naatittu :D

Paitti että - olihan siinä ihan tyrkyllänsä draamankaartakin, meijen ipanatkin oli aivan :O

Kamalasti ei ollut väkeä, hyvä keli kun oli ja tapahtumaa sikiää siellä ja täällä niin ei joka paikkaan kerkiä millään...ja vaikka aurinko lämmittelikin niin järven selältä se rupes tuulta navakoittamaan ja vaahtopäitä tekemään. No, ei haitannut meidän ilakointia eikä niiden muutamien muidenkaan sitten yhtään. Vaan annas olla, kun meijen kaikkien - jopa vedessäolijoidenkin - ryhti oikeni viivotinsuoraksi kun rantatörmälle tömpsytti paikalle harvinaisen sitruunallinen keittiövääpeli tuiman katseen kera.

Ja sitten se alkoi. Se karjuminen. Omilleen. Jotka autuaan onnellisina ja iloisina ja tietämättöminä Mrs. Keittiövääpelin paikalle saapumisesta. Vastatuuleen se sitten kannattaakin :headwall:.....mutta me muutamat mitkä saatiin omin korvaparkojemme kuulla niin sympatiaempatia- aallokko kävi, sen verran kiukkusta komentosarjaa saimme siinä aikamme kuulla ennen kuin karjuja hoksasi itsekin vaihtaa paikkaa rutkasti lähemmäksi omaa pesuettaan :snotty:...

"..YYYY..ja XXXX...!!!!....TÄNNE!!!!....SAATANA!!!!"

Ja näin herttaisesti se ranta siinä sitten raikasi :rolleyes:

Aaltojen kuohuista ja vesileikkien riemusta poistuivat rivakasti mitä ilmeisimmin ko. karjujan mies - :O - tyttärineen... Mies sipsutteli menemään pyyhkeensä kanssa vakavailmeisenä vääpelin määrätessä nopeuden ja tytöt pistivät juoksuksi. Heippatirallaa vaan ne hauskat naurunaamat : /

Inhottava, nöyryyttävä rantatilanne. Meijen lapset olivat aivan tikkujäykkinä, ihan sain kehottaa hengittämään ja ilakoimaan, esikoinen se ääneen sitten ihmetteli: - Kyllä olisivat varmasti osanneet poistua uimasta ilman tommosta mesoamista ja kiroilemista. Tyhmä aikuinen.

Onhan se tuokin tapa tehdä lähtemätön vaikutus ja ns. sisääntulo :snotty:

Muutttaaa - ei muuta kuin sokerikännejä kehiin eli triolla karkkipäivän herkut ja leffamomentti, mie herkuttelen tässä Miehen tekemällä kahvilla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30106235:
:O nyt muuten alkoi just tekee mieli hookoon plöötä :ashamed:
..mussa on varmaan joku pahanlaatuinen valuvika, kun en ole oikein päässyt käyrän makuun :snotty:

Ja puhun siis makkarasta :D

Mä kelpuutan kyllä mustanmakkaran ja ryynärin oikein hyvin, ne on mun makuuni ruokaisia ja siis hyviä. Mutta nämä muut grillikäkkyrät :snotty:....

Chorizoa - vaimitensenytmenikään - en ole maistanut mutta jotenkin voisin olettaa että se olis mun suuhuni sopiva käyränkäppyrä :p
 
..mussa on varmaan joku pahanlaatuinen valuvika, kun en ole oikein päässyt käyrän makuun :snotty:

Ja puhun siis makkarasta :D

Mä kelpuutan kyllä mustanmakkaran ja ryynärin oikein hyvin, ne on mun makuuni ruokaisia ja siis hyviä. Mutta nämä muut grillikäkkyrät :snotty:....

Chorizoa - vaimitensenytmenikään - en ole maistanut mutta jotenkin voisin olettaa että se olis mun suuhuni sopiva käyränkäppyrä :p
Mie en kanssa tykkää ihan hirveästi makkarasta, mutta joskus tuo blöö ihan hyvää :p. Kabanossit sun muut on :x.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä