"Täällähän ei ole yksikään abortin puolustaja kehottanut tai käskenyt ketään tekemään aborttia,"
Juu, ei ollenkaan tekee sen vaan yleensä viekkaasti rivien välissä viekotellen...
Aijaa... olet taitavampi näkemään rivien väliin kuin mä.
"Löydät varmaan finlexin ihan ittekin?
Jos viittit googlata, ni sit varmaan löydät tilaston, et 90% aborteista tehdään "sosiaalisin perustein"."
Mullahan tässä ei oo ollu mitään vaikeuksia löytää sitä vaan jollain ihan muilla niin, eli niihinkin on ne vaaditut SYYT (ainakin periaatteessa) eikä edelleenkään se naisen halu riitä.
Luehan toi itte kirjoittamasi - ainakaan periaatteessa - kohta uusiksi. Ihan rauhassa.
" abortin määrätyillä ehdoilla saa kummemmin perustelematta."
Jokainen voi kyllä tarkistaa sieltä Valviran kaavakkeesta mitä kaikkee niistä elämänoloista ja muista olosuhteista siellä joutuukaan selvittään.
"Mutta tuo pakkosterilointi ei olis mikään huono idea.."
Kohdun poisto ois vielä parempi.
Sit ollaan taas ihan päin persettä aiheen ulkopuolella.
Oikeesti "pedofiiliraiskarimiesten" sterilointi estää lisääntymisen. Ei kykyä väkivaltaan.
"Perseejakajanaisten" sterilointi estää lisääntymisen, mut ei kykyä huvittaessa jakaa persettä oikeelle ja vasemmalle.
Ja kun ei o tiedossa onko noi ominaisuudet periytyviä, niin sit ei kandeis sterilointia asiassa edes mainita. En mä lääketieteestä kauheesti ymmärrä, mut homoseksuaalisuuskaan ei taida olla ainaskaan kauheen montaa sukupolvea periytyvä ominaisuus?
"aina vaan kierukan tai minipillerien käytöllä ehkäistään "jo hedelmöittyneen" munasolun kiinnittyminen, eli etukäteisabortoidaan.
Miten se sit voi olla "enemmän oikein"? "
Onko se? Onko jossain sanottu niin?
Erotuksena tosin aborttiin että eihän se oo yhtä varmaa tappamista kun lasta ei välttämättä oo olemassakaan.
Munasolu on hedelmöittynyt. Monestako päivästä se pillerin nielaisu saa olla kiinni, et ei tekis mitään väärin?
"Abortinvastustajien kommenteista huokuu aina sellanen ikiaikanen viha naisia kohtaan, teki abortin tai ei, niin kärsiä pitäisi ja paljon. "
Suosijakiihkon
siis ihan oikeasti? "
Hyväksymisellä, suosimisella ja kieltämisellä on ihan sanakirjan mukaankin vissi ero.
Jos sä et osaa lukea, niin se on asia jolle mä en voi mitään.
Oliko niitä todisteitakin nykyajasta ja näistä oloista vaiko ei? Hiljasta on ollu....