Mitä teillä on olohuoneen pöydällä? :D

• Viestiketjun aloittaja pöytä-liina
  • Ensimmäinen viesti
pöytä-liina
Ehkä vähä outo kysymys joo :D

Meillä on reilun kokoinen (n.90x90cm) pöytä olohuoneessa, talvella siinä oli pyöreä huopainen tabletti ja lyhty+kynttilä. Keväällä vaihdoin verhoihin sopivat tabletin ja kynttilän, muttei kynttilää enää poltettu. Nyt kesällä lyhty tuntuu typerältä kun on kokoajan niin valoisaa ja pöytä on ollut pitkään tyhjillään, tuntuu jatkuvasti että jotain puuttuu..

Pelkkä nätti pöyreä tabletti/liina tuntuu kaipaavan jotain.

Mitä teillä, joilla siinä on ihan tarkoitetusti jotain (muuta siis kun epämääräinen läjä lehtiä/kaukosäädintä/ajelehtivia tavaroita) on pöydällä? :)

"Tipsu"
Mulla on 2-tasoinen sohvapöytä. Päällä on pari kaitaliinaa, kalenteri, purkki jossa kyniä, paperia, ja nyt ellos.

Alatasossa on pieni avoin laatikkoa jossa kaikkea mahdollista, kannellinen laatikko jossa lääkkeet, mittanauha, topsupuikkoja, läppäri, läppärinakku ja virta johto, käsidesi, vitamiineja ja haavanpuhdistusaine. Sekalainen seurakunta siis :D

Sophia.
no mutta tässä tulee tämänhetkinen sohvapöydän tilanne. Aloitan vasemmalta laidalta.

kahvimuki (miehen)
ruokalautanen (minun, juuri söin)
erilaisia tarroja ja papereita (miehen, menee johonkin työkoneeseen)
lääkelaukku (minun, etsin äsken laastaria)
kaukosäätimiä kolme kappaletta
suihkutuspullo (sellanen millä voi suihkutella vaikka kasvien lehtiä...tai kurittomia kissoja)
kissojen kynsisakset
kissanpanta
mittanauha, kankainen
muistivihko
nappikuulokkeet
kissanharjax2
nenäliinapaketti
laskuja
pienen tietokoneen laukku
kirjapino
passi
sakset
laastaria
juomalasi (minun)
kahvimuki (minun)
kurkkupastilleja
lisää kirjoja

ja alta pilkottaa kaitaliina
Pöydällä kokoa jotain 80x120cm

Pistäkäähän paremmaksi!!

"Eila"
Pyöreä pöytä halkasija 150 cm, päällä virkattu pitsiliina ja metallijalkainen lasimalja, jossa pidän erilaisia kukkia "vedessä" tai poltan sopivaan aikaan kelluvia kynttilöitä.

Jaaha, nyt siellä on kännykkä, pari kaukosäädintä, kukka, pari sormusta ja rannerengasta, 2 karkkikulhoa, hedelmävati, lasi ja 2 silmälasiliinaa.

Joskus siellä on lisäksi pöytäliina ja kissa tai 2kissaa.
Talvella on pari tuikkua.

Toisella tasolla on kirjaston lehtiä, joku hömppäkirja, korulaatikko, kännykän laatikko, joku paperi ja pleikkari sekä muutama peli.
Huulirasva ja tuikku.

Viimeksi muokattu:
"yks vaan"
meillä oli ennen liina ja tuikkukippoja, mutta se oli turhaa ku koko ajan sai siirrellä niitä tytön piirrustuskirjojen tieltä, leego leikkien tieltä ym. nyt olohuoneen pöydällä on muistipeli hujan hajan :)

meilkoton
Harmaa pellavaliina, sydämenmuotoinen peltilautanen, jolla kolme kaukoa, kaksi harmaata kastehelmi-tuikkukippoa. Puolen litran vesimuki jäänyt näköjään joltain kököttämään myös.

Yhteistyössä