pöhkö ,ne on virtuaalikukkia,ei ne kuole.Minen tykkee kukista, ne ei kestä ees pyhätöntä viikkoa hengissä miun hyppysissä.. :ashamed:
[video=youtube;58amTnpzOIg]https://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOIg[/video]Kyllä mullekin kukat kelpais |O
Mäkin tapan aina kaikki kukat, mutta tykkään silti saada niitä. Kai mä oon jotenkin sadistinen kun tykkään kattoa kun ne kuolee . Muahahahah :kieh:Minen tykkee kukista, ne ei kestä ees pyhätöntä viikkoa hengissä miun hyppysissä.. :ashamed:
Suklaa kukat kyllä kelpais..
..selkääs?Minen tykkää saada kukkia.
Mielummin muuta.
Tissii se haluaa..selkääs?
Niin, mitäs sitä joidenkin kasvien lisääntymisvehkeitä nuuskimaan, kun voi omankin lajin värkkejä haistella :xmas:Minen tykkää saada kukkia.
Mielummin muuta.
DD tisseiAlkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098572:Tissii se haluaa
Eiks mun horsmat kelvannu?Niin, mitäs sitä joidenkin kasvien lisääntymisvehkeitä nuuskimaan, kun voi omankin lajin värkkejä haistella :xmas:
inisikö joku hyttynen vai kuulenko omiani?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098578:Eiks mun horsmat kelvannu?
Toinen yrittää lepytellä ja toinen ei huomaa : /Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098578:Eiks mun horsmat kelvannu?
Varmaankin kuulet harhojainisikö joku hyttynen vai kuulenko omiani?
inisikö joku hyttynen vai kuulenko omiani?
Mitähä :ashamed:DD tissei
:ashamed:
Nih, saatanaToinen yrittää lepytellä ja toinen ei huomaa : /
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098588:Nih, saatana
Ei mitäänMitähä :ashamed:
No okei, saat anteeks tän kerran kun oot niin säälittävä näky noiden kuivuneiden horsmies kanssa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098588:Nih, saatana
Kuka, missä milloin ja ketä?Hmph... Tuhmia ootte kun kiusaatte :ashamed:
ÖitäAlkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30098591:Ny mää meen, nuksimaan, joten ötyjä