Punkassa vesileikit ja nuijapäistä kysymys.

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
Pöh, katoin ny sit tarkemmin niin ei ne kyl nuijapäitä oo.

Hyttysentoukkia en oo nähny ikinä ja nuijapäitä viimeksi kersana. Joten ei mun mielestä nyt oo mitenkää outoa etten heti hoksannu et ne jotain toukkia on. Varsinki ku nuijapäät tuli ekana mieleen enkä niit sit sen kummemmin jääny vahtaamaan.

Mä olisin halunnu sammakoita :(
Mun yks kaveri koitti lapsena kasvattaa sammakoita hyttysentoukista, ja siis ei sen vanhemmatkaan tajunneet vaikka kattoivat niitä. Nyt vaan amme tyhjäksi, hyttysiä on tosiaan tarpeeksi vaikka jokaiselle lemmikiksi :D

HippuTAR
[/URL][/IMG]

Tommosia ja tosiaan noin tummia miltä kuvassa näyttävät.

Ja ei tosiaan oo tarkemmin katsottuna nuijapään näkösiäkään. En tosin tienny että mitään tollasta ylläolevan kaltaista elää vesissä, joten ilman muuta oletin ne nuijapäiksi.

Mutta Tepadj voi toki rauhassa naureskella ja tuntea ylemmyyttä siitä että hän erottaa kyseiset eliöt toisistaan. Onnea siitä, toivottavasti oot joku sammakko/hyönteistutkija ammatiltas.

"Sirkkeli"
Joo, meni vähä ohi sulta mitä tarkoitin, ihmekkös tuo...

Ja meillä ei kyllä hyttysen toukkiin oo ala-asteella tutustuttu.
No, jos ala-asteella opetetaan(mitä en kyllä usko), niin ei tällainen tavallinen huonomuistinen nelikymppinen sitä kyllä muista. Mutta joo Hipputar, kuvassa on ihan selkeästi hyttyskän jälkeläisiä. Tuhoaisin oitis nämä eläjät.

HippuTAR
[QUOTE="Sirkkeli";30098135]No, jos ala-asteella opetetaan(mitä en kyllä usko), niin ei tällainen tavallinen huonomuistinen nelikymppinen sitä kyllä muista. Mutta joo Hipputar, kuvassa on ihan selkeästi hyttyskän jälkeläisiä. Tuhoaisin oitis nämä eläjät.[/QUOTE]

Juu, kaatelen ne huomenna johonki.

hm....
Pöh, katoin ny sit tarkemmin niin ei ne kyl nuijapäitä oo.

Hyttysentoukkia en oo nähny ikinä ja nuijapäitä viimeksi kersana. Joten ei mun mielestä nyt oo mitenkää outoa etten heti hoksannu et ne jotain toukkia on. Varsinki ku nuijapäät tuli ekana mieleen enkä niit sit sen kummemmin jääny vahtaamaan.

Mä olisin halunnu sammakoita :(
Joltain on just karannu sammakkomies. Pyydystä se.

Yhteistyössä