hahahaEtte sit hauku mua valikoivaks, kun kerron etten tykkää pannarista ja vaniljajäätelöstäkään
hahahaEtte sit hauku mua valikoivaks, kun kerron etten tykkää pannarista ja vaniljajäätelöstäkään
En mä osaa sarkasmiaHmph, ois voinu imarrella ja olla vähemmän sarkastinen, nih!
En mä osaa sarkasmia
Niinpäei yhtään valikoiva
Kivaahan tämä on. Kohta grillataanHyi hyi!
ja hyvää iltaa:wave:
Vaistoan skeptistä/kepsistä asennetta :xmas:
Kepsis pyysi kahvia, kahvihan on hyvää :xmas:Niinpä
Sun kauppatoiveille ei kyllä yhtään mutissut vastaan
Huppelissa oot:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30095255:Kivaahan tämä on. Kohta grillataan
Ai kupuravitulle?kenties väsynyt, repsahdin
Sattuipa sopivasti, olen huomenna menossa Ikeaan verho-ostoksille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30095157:
MaggaraA ja jotain lihaa. Juu.hiukka juppeli jo iskeeHuppelissa oot:stick:
Mun rillausreissu tältä päivää peruuntu mut uus yritys huomenna(säävaraus) ja jos sittenkin peruuntuu niin sit saa olla. Mitäs siel grillataan?
Mulla on tylsä sipsimaku. Tykkään niistä kaikista ihan tavallisista. Voi joku valkosipulimakukin olla hyvä, mut yleensä tykkään mieluummin käyttää dippejä. Juustonaksut on hyviä, vaikka haiseekin ihan vehkeelleDee dee, mistäs sipsistä tykkäät
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30095255:Kivaahan tämä on. Kohta grillataan
ei vai? :ONiinpä
Sun kauppatoiveille ei kyllä yhtään mutissut vastaan
Tais pyytää jotain muutakin ellen väärin muistaKepsis pyysi kahvia, kahvihan on hyvää :xmas:
Minoon kova mies pyytelemäänTais pyytää jotain muutakin ellen väärin muista
Kits.
Mukavaa iltaa ja grillausta
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30095285:MaggaraA ja jotain lihaa. Juu.hiukka juppeli jo iskee
Tiäks, mun piti mennä ihan tarkistaan, oli meinaan mennyt ihan silmien ohi toi kinuskikastike ja jäätelö .Tais pyytää jotain muutakin ellen väärin muista