Miks just siiselit, miksei sopulit?Nanna :O nyt varovasti!!!
Huomenta siiselit.
:hug:
Miks just siiselit, miksei sopulit?Nanna :O nyt varovasti!!!
Huomenta siiselit.
Sopulit on toisiaan seuraavia möhlöjä!Miks just siiselit, miksei sopulit?
:hug:
No kuinkas monta sopulia tunnet noin niinkun henk.koht?Sopulit on toisiaan seuraavia möhlöjä!
uuden modeemin että voi jatkaa teidän kiusaamistaMitäs kepukka on tilannu?
Koska olen tänä aamuna niin hyvässä tilanteessa en aio tarttua tähänNo kuinkas monta sopulia tunnet noin niinkun henk.koht?
On totta.voiko muuten olla että wlan-purkit menee vanhemmuuttaan heikkenee signaaliltaan
tuntuu että 2v välein niitä saa olla vaihtamassa
Koska olen tänä aamuna niin hyvässä tilanteessa en aio tarttua tähän
ei voi väittää tyhmäksi
Käsittääkseni se on pakollinen toimenpide.Oho. Työkkärin työnhakuvalmennus alkoi 20 minuuttia sitten.. Hupsista saatana :snotty: Tuleeko heti karenssia?
Soittaisin kyllä pikapikaa ja selvittäisin asian.No voihan vittupaska.
Joku on saanutHuomenta :kiss: :hug:
Voi toista : /Aamua täöltäkin. Heräsin ko ämpäri soitti että ei ollut yöllä saanut unta kun oli vasta tajunnut et me lähdetään oikeasti kauas. Se koittaa tänään neuvotella töissä että että sais kuukausittain yhden pidennetyn viikonlopun pojan tapaamista varten.
Toivottavasti pomo on ymmärtäväinen. Sit se luoas käyttää suhteita hyväksi jos sais hankittua mulle sitten muuttoautoa.
Yritetääs uudestaan kun äsken tuli kommentti että toimintoa ei voi suorittaa. Vai onko mut bannattu The Ketjusta liian asiallisen linjan vuoksi???voiko muuten olla että wlan-purkit menee vanhemmuuttaan huonoiksi
tuntuu että 2v välein niitä saa olla vaihtamassa
No okei, voin myöntää tämän kerran että sainJoku on saanut
Huomenta :kiss:
Ja heti jään kiinni.. Hemmetin tykkäämisetIhQ nyt pois lukemasta vanhoja kirjoituksia
tuu tänne höpiseen