The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis toi yks saakelin katti puree lämpöpatteria! Täällä on sadoittain kivoja kissanleluja, mutta ne kivoimmat on ilmeisesti huonekalut, vanupuikot ja kuivuvat pyykit |O. Ja kaikkein kivointa on aina piilottaa mun laukkuun kivoja pikku ylläreitä, niinkun jotain reikäsiks pureskeltuja ja nuhjusiks imeskeltyjä roskia. Pinsetit kengässäkään ei ollu ihan kiva jekku.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Siis toi yks saakelin katti puree lämpöpatteria! Täällä on sadoittain kivoja kissanleluja, mutta ne kivoimmat on ilmeisesti huonekalut, vanupuikot ja kuivuvat pyykit |O. Ja kaikkein kivointa on aina piilottaa mun laukkuun kivoja pikku ylläreitä, niinkun jotain reikäsiks pureskeltuja ja nuhjusiks imeskeltyjä roskia. Pinsetit kengässäkään ei ollu ihan kiva jekku.
lego kengässä on kans kiva juttu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
kahvikirahvi
Siis toi yks saakelin katti puree lämpöpatteria! Täällä on sadoittain kivoja kissanleluja, mutta ne kivoimmat on ilmeisesti huonekalut, vanupuikot ja kuivuvat pyykit |O. Ja kaikkein kivointa on aina piilottaa mun laukkuun kivoja pikku ylläreitä, niinkun jotain reikäsiks pureskeltuja ja nuhjusiks imeskeltyjä roskia. Pinsetit kengässäkään ei ollu ihan kiva jekku.
Pikkukissa ei onneks tee muuta kun leikkiessään raapii kädet ja jalat verille, ja isompi roikale sit pudottelee pöydiltä kaiken mitä saa alas ja tykkää syödä talouspaperia. Tai siis silputa koko rullan keittiön lattialle.
 
Pikkukissa ei onneks tee muuta kun leikkiessään raapii kädet ja jalat verille, ja isompi roikale sit pudottelee pöydiltä kaiken mitä saa alas ja tykkää syödä talouspaperia. Tai siis silputa koko rullan keittiön lattialle.
Joo toi sama persepää tekee kans tota! Oli sitten vessapaperi tai talouspaperi, jos se pääsee niihin käsiks niin ne on revitty riekaleiks ja sit on pitkin lattioita sellasia paperinöyhtärepaleita :D

Keskimmäinen katti tykkää pureskella papereita. En voi jättää mitään tärkeetä mihinkään, koska ne pureskellaan reikäsiks. Se puree kans muovipusseja. Sit välillä sille jää paskaa perseeseen, niin se sit raahaa persettään pitkin lattioita ja jättää sellasia kivoja jarruvanoja ympäri kämppää |O. Sit kun niitä siivoaa, niin se istuu jossain parin metrin päässä ja katselee sellasella ärsyttävällä ilmeellä, että "just siitä, ja tohon jäi vielä. Hyvä, tää on sun työtäs. Paras tehdä se kunnolla sitte."
 
kahvikirahvi
Riittääkö hiekkalaatikolla asioiminen sisäsiistiksi kutsumineen? Mua meinaan välillä kyrsii kun nää sotkee ihan vitusti vaikka tarpeet meneekin oikeeseen osoitteeseen. Nää leikkii ruokakupeilla ja kaataa ne ihan vasiten lattialle raksuineen päivineen ja levittää keittiöön. Nykä tekee myös niin että hiekkalaatikolta poistuessaan se pistää tassut nyrkkiin, ja loikatessaan avaa ne ja oikein roiskauttaa ne hiekat pitkin kylppäriä. ARGH.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä