Rainbow Mansikkahillo 400 g Kiinalaista mansikkaa ..mitä vit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aitoa vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aitoa vai ei

Vieras
Rainbow Mansikkahillo 400 g
Rainbow : Rainbow Mansikkahillo 400 g

Tulipa syötyjä lättyjä ja katsottua emännän ostamaa mansikkahillopurkkia, jonka hyytelö ei mansikalta näyttänytkään, halpa varmaan oli sillä hinta tuntuu olevan ykkösasia jonka takia suoranaista paskaakin purkitetaan.

Mutta kun luin mansikan alkuperäismaat niin hillolla päällysteyt lätyt ei niin herkullisilta enää maistuneetkaan.
Valmistusmaa: Tanska. Mansikka on sekoitus, jonka alkuperämaat ovat Puola ja Kiina.
Valmistaja: Fynbo Foods A/S

Saako vielä mansikkahilloa, jossa olisi aitoja suomalaisa mansikoita, ja siis mansikoita ei hyytelömäistä hilloa, joka on korkeintaan mansikan makua nähnyt? Puolakin vielä menisi, mutta Kiina on ruuan alkuperämaana sellainen, jota vältän aina. Kiinalainen valkosipulikin on kumma epeli, se kestää tummumatta ikuisuuden ja polttaa vatsalaukkua. Mitähän sisältää kun vaikkapa espanjalainen valkosipuli tummuu ajan kuluessa, eikä koskaan polta tai korvenna?

Kuka ostaa rainbow merkkiä, jos haluaa kunnon hilloa. Se on halpismerkki ja sitä ei voi tehdä samoista raaka-aineista kuin puolet kallimmat hillot on tehty.

Kaupan hyllyllä on tusinoittain kunnon merkkejä sen rainbown vieressä.
Ei kannata hintalapun perusteella ostaa

Kuka ostaa rainbow merkkiä, jos haluaa kunnon hilloa. Se on halpismerkki ja sitä ei voi tehdä samoista raaka-aineista kuin puolet kallimmat hillot on tehty.

Kaupan hyllyllä on tusinoittain kunnon merkkejä sen rainbown vieressä.
Ei kannata hintalapun perusteella ostaa
Rainbown X-tra -merkitkin ovat täyttä kusetusta. Pizzajuustoraasteesta puolet on juuston tapaisia aineksia, siis jotain täyttä paskaa.

Lainattu:

HS: S-ryhmän halparaasteessa juustoa onkin vain puolet – tiesitkö, mistä loppuosa tehdään?
HS: S-ryhmän halparaasteessa juustoa onkin vain puolet – tiesitkö, mistä loppuosa tehdään? - Uutiset - Ruokala - Ilta-Sanomat

"Luulitko, että pizzan päälle laitettava X-tra -raaste olisi kokonaan juustoa? Olit väärässä, kertoo Helsingin Sanomat.

HS:n mukaan S-ryhmän myytävä X-tra Pizzaraaste sisältää juustoa vain 50-prosenttisesti. Tuotteen loppuosasta peräti 48 prosenttia onkin vain juuston kaltaista kasvirasvavalmistetta: siis vettä, palmuöljyä, perunatärkkelystä, maitoproteiinia, suolaa ja sulatesuolaa.

– Todennäköisesti hinta ja tuotteen toimivuus kuorrutteena ja pizzan päällä on pitänyt sen markkinoilla. Samassa tuotesarjassa on tämän lisäksi kaksi rinnakkaista tuotetta, juustoraaste ja kevytjuustoraaste.

Nummen mukaan valitulla menetelmällä saadaan tavallista edullisempi, kun maitorasva on korvattu kasvirasvalla."

Elintarvikekusetus on törkeää. Turha sanoa että asiakkaan pitäisi tietää kun edullisesti ostaa. Missähän menee hintaraja, jonka alle myydään jonkun kaltaisia valmisteita?

Ongelma on se että saat nykyään maksaa maltaita aidosta ruuasta ja merkeistä, vaikka halpatuotteet ovat jotain feikkiruokaa, niidenkin hinnat on hilattu samaan mitä edulliset aidot tuotteet maksoivat vielä jokin aika sitten ennen feikin sisäänmarssia. Tuotesisällöt siis feikattiin paskaksi, mutta hinta pidettiin entisenä. No saahan sitä aitoa mansikkahilloa, nakkimakkaraa, pizzajuustoa, lihapullia ym. mutta tämän eliittiruuan hinta on pilvissä. Se on samaa kapitalismin ahneutta kuin se että Marimekko, Reima ym. merkkituotteet valmstetaan nykyään Aasiassa pilkkahintaan, mutta niiden hinta kaupassa ei ole laskenut valmistuskulujen laskiessa murto-osaan. Katteet on vaan suurempia. Ruuan feikkaamisessa tämä on tosin vielä moraalittomampaa, siinä leikitään terveydellä.

[QUOTE="ihminen";30092443]No voi nyyh. Osta omat hillosi tai opettele tekemään itse.[/QUOTE]
Ja opettele sä lukemaan ensimmäisellä kerralla oikein, ettei tarvitse inistä montaa kertaa ;)

[QUOTE="ihminen";30092482]Voi, onko papalla paha mieli, kun oli paskaa hilloa? Kuten sanottu, tee hillosi vaikka itse, mansikat on nyt parhaimmillaan tai raahaa edes se herkkuperseesi itse kauppaan.[/QUOTE]
..eikä osaa lopettaa =)

Luulen, että jäisi syömättä. Itse olen aika tarkka ruuasta enkä halua syödä mitään huonolaatuista, vaikka olisi miten halpaa. Katson aina tarkkaan tuoteselostukset. En osta tuota merkkiä. Mut, jos vaan lautat sen roskiin, niin rahallinen menetyshän ei ole iso.

Olen ostanut ja syönyt tuote Rainbow mansikkahilloa jo vuosikaudet ilman mitään ongelmia. Joillakin saattaa olla päässä vikaa jo ennen syöntiä. Taitaa olla taas joku mamukauhuinen.

Híllo on hilloa, eikä kokonaisia mansikoita.

Kannattaa joskus katsoa hillopurkin kylkeen. Monet täynnä lisäaineta. Oikeaan hilloon tarvitaa marjoja ja sokeria. Rainbowlla on hyvää luomuhilloa. "Jopa" 50% marjoja, monissa vain murto-osa.

Yhteistyössä